Bucuresti, 8 aprilie, 2010 – Marinopoulos Coffee Company III SRL deschide usile celei mai noi cafenele Starbucks aflate in mall-ul Sun Plaza, inaugurat la sfarsitul lunii februarie a acestui an, in Piata Sudului. Avand in vedere faptul ca Romania este o piata cu potential mare, nevoia de expansiune a brandului Starbucks a determinat compania sa deschida o noua cafenea dupa cea din AFI Palace, deschisa in octombrie anul trecut, ajungand astfel sa opereze 8 cafenele.  Sun Plaza, cel mai mare mall din Romania la ora actuala, a fost ales drept noua locatie in special pentru ca mall-ul indeplineste cerintele brandului Starbucks. Situata in sudul Bucurestiului, noua cafenea aduce Starbucks mai aproape de clientii care locuiesc in aceasta zona a orasului, oferindu-le cele mai rafinate specialitati de cafea.
“Deschiderea unei noi  cafenele in Romania ne bucura extrem de mult, mai ales datorita faptului ca    am avut dintotdeauna o preocupare constanta de a fi acolo unde clientii nostri au cea mai mare nevoie de noi”, declara George Makridis, Retail Operation Manager Romania. „Din acest punct de vedere, noua locatie ne permite sa aducem o cafea de calitate si o atmosfera speciala celor care viziteaza mall-ul in cautarea unui mod relaxant de a-si petrece timpul liber cu prietenii sau familia.”
Situata chiar la intrarea dinspre Piata Sudului, cafeneaua ii intampina pe toti cei care vin la mall cu aroma sa de cafea proaspat macinata. Designul interior respecta credinta Starbucks conform careia fiecare cafenea trebuie sa fie „cel de-al treilea loc” pentru clienti, dupa casa si biroul acestora. Cafeaua arabica de cea mai buna calitate si produsele inovative oferite intr-o atmosfera imbietoare si relaxata sunt factorii care fac ca toti cei care intra in cafenea sa traiasca legendara Experienta Starbucks. Totodata, pentru cei care vor sa se bucure de zilele insorite de primavara, noua locatie Starbucks dispune de o terasa de 105 mp.
Clientii pot alege dintr-o gama completa de bauturi pe baza de cafea si produse de patiserie disponibile in Romania. Indiferent daca prefera un Caffe Latte clasic, un Caramel Machiatto intens sau un Frappuccino, clientii au la dispozitie toate sortimentele pe care le pot asorta cu briose, prajituri simple sau cu branza. Toate bauturile pe baza de espresso sunt certificate 100% Fairtrade* si verificate dupa standardele Starbucks™ Shared Planet™**. Astfel, fiecare client poate pleca cu un Espresso, un Cappucino sau un Latte certificate Fairtrade, ajutand astfel micii fermieri si comunitatile din care fac parte din tarile in curs de dezvoltare din intreaga lume. in plus, clientii pot cumpara si cafea boabe pentru o cafea facuta acasa, precum si produse promotionale.
Din 1971, Starbucks Coffee Company si-a dedicat activitatea producerii si prajirii in mod etic a celei mai bune cafele Arabica din intreaga lume. Astazi, avand cafenele in intreaga lume, compania este liderul mondial in comercializarea si prajirea cafelelor selectionate special. Datorita angajamentului nostru constant pentru excelenta si a principiilor care ne ghideaza activitatea, Experienta Starbucks pe care o aducem in viata fiecarui client prin fiecare ceasca de cafea este unica. Pentru a trai aceasta experienta, ne puteti vizita in cafenelele noastre sau online la www.starbucks.com si www.starbucksromania.ro

Marinopoulos Coffee Company S.A. detine in prezent 62 de locatii Starbucks in Grecia, 9 in Cipru, 8 in Romania si 3 in Bulgaria, mai multe locatii urmand a fi deschise. Grupul Marinopoulos este una dintre companiile cu capital privat de top si una dintre cele mai variate. Grupul detine o pozitie de top in industria de retail din Europa de Sud-Est, desfasurandu-si activitatea de la gestionarea de supermaketuri si hypermarketuri pana la retailul de imbracaminte, produse de infrumusetare, produse electronice si culturale si cafele selectionate special. Mai exact, Marinopoulos Brothers S.A. este partener al Carrefour, Marks & Spencer’s, Gap, Inc., Starbucks, LVMH prin subsidiara Sephora, GrandOptical si Fnac. De asemenea,  Marinopoulos Brothers S.A este activ pe segmentul industrial, prin FARMAR S.A., una dintre cele mai mari companii europene farmaceutice si de cosmetice. 

*Bazat pe un parteneriat intre producatori si consumatori, conceptul de Fairtrade ofera producatorilor conditii de comercializare mai bune, oferindu-le posibilitatea de a-si imbunatati nivelul de trai si de a-si planifica viitorul. in acelasi timp, conceptul de Fairtrade pune la dispozitia consumatorilor o modalitate de a reduce semnificativ saracia prin cumparaturile pe care le fac zilnic.
** Starbucks™ Shared Planet™ reprezinta angajamentul Starbucks de a-si conduce afacerea dupa practici care sunt benefice Pamantului, cat si fiecarui om in parte: de la modul in care compania cumpara cafeaua, de la minimalizarea amprenetelor lasate asupra mediului inconjurator pana la implicarea in comunitatile locale.
Pentru mai multe informatii:
Mona Sandu, jr. PR Manager The Practice
Mobil: 0751 751 113
E-mail: [email protected]

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here