Sursa foto: https://www.pexels.com/ro-ro/fotografie/birouri-birou-cladiri-de-birouri-marea-britanie-4960438/

 

SEO este procesul de optimizare a păgânilor web și a conținutului acestora pentru a fi ușor de descoperit de către utilizatorii care caută termeni relevanți pentru site-ul web. Termenul optimizare SEO  descrie, de asemenea, procesul de facilitare a păgânilor web pentru software-ul de indexare a motorului de căutare, cunoscut sub numele de „crawler”, pentru a găsi, scana și indexa site-ul.

Cele mai importante aspecte legate de SEO

SEO este de fapt procesul care ajută la optimizarea poziţionării site-ului pe motorul de căutare. Fără SEO niciun site nu s-ar putea poziţiona corect ceea ce înseamnă că ar putea deveni practic invizibil căutătorilor. În momentul în care un site nu este pe primele poziţii în Google, devine tot mai greu să fie vizitat. Statisticile arată că doar o mică parte din căutători ajung pe pagina 2 din Google, iar pe pagina 3 nu ajunge aproape nimeni, deci plasarea cât mai aproape de topul rezultatelor este cea mai bună idee pentru o bună vizibilitate.

Cum funcţionează de fapt procesul de optimizare SEO

Milioane de căutări sunt efectuate online în fiecare zi. Aceasta înseamnă o cantitate imensă de trafic specific, cu intenții ridicate. Mulți oameni caută produse și servicii specifice cu intenția de a plăti pentru aceste lucruri. Se știe că aceste căutări au intenții comerciale, ceea ce înseamnă că indică în mod clar în căutarea lor că vor să cumpere ceva pe care îl oferă cineva.

Oamenii caută orice fel de lucruri direct legate de o afacere. Acestea reprezintă și mai multe oportunități de a intra în legătură cu acei oameni și de a le răspunde la întrebări, de a le oferi o soluţie la problemele și de a deveni o resursă de încredere pentru ei.

Este important de ştiut că Google este responsabil pentru majoritatea traficului pe motoare de căutare din lume. Acest lucru poate varia de la o industrie la alta, dar este probabil ca Google să fie jucătorul dominant în rezultatele căutării în care ar dori să apară o companie sau un site, dar cele mai bune practici prezentate în acest ghid ajută în poziţionarea site-ului și conținutul său să se claseze și în alte motoare de căutare.

Google caută pagini care conțin informații relevante de înaltă calitate relevante pentru interogarea căutătorului. Algoritmul Google determină relevanța „accesând cu crawlere” sau citind conținutul site-ului web și evaluând dacă acel conținut este relevant pentru ceea ce caută cercetătorul, pe baza cuvintelor cheie pe care le conține și a altor factori. Google determină „calitatea” prin mai multe mijloace, dar profilul de link al unui site, numărul și calitatea altor site-uri web care leagă o pagină și un site în ansamblu, este printre cele mai importante.  Există sute de factori de clasificare pe care algoritmul Google îi ia în considerare că răspuns la căutări, iar Google își actualizează și perfecționează constant procesul pentru a se asigura că oferă cea mai bună experiență posibilă pentru utilizator.

Este importantă  relevanța elementelor textuale ale fiecărei pagini: etichetele de titlu, meta descrierile, titlurile, conținutul corpului, pentru temele cuvintelor cheie pe care le folosesc căutătorii.

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here