• CEC Bank continuă să dezvolte noi funcționalități în cadrul aplicației de Mobile Banking – CEC app

 

 

București, 15.01.2024 – CEC Bank oferă posibilitatea de a retrage numerar fără card de la ATM/MFM prin generarea unui cod QR din aplicația de Mobile Banking – CEC app.

 

CEC Bank continuă procesul de modernizare și digitalizare, dezvoltând noi funcționalități în cadrul aplicației de Mobile Banking – CEC app. Retragerea de numerar fără cardul bancar de la ATM/MFM se face prin generarea din CEC app a unui cod QR (cod de retragere). Retragerile de numerar se pot face atât din conturile curente standard cât și din conturile de card. Acțiunea presupune parcurgerea unor pași în MB, urmată de scanarea codului QR la un echipament ATM/MFM din reteaua CEC Bank. Această nouă funcționalitate simplifică relația clienților cu banca, asigurând fluxuri rapide, economie de timp și procesare rapidă. Pe lângă faptul că ai acces la banii tăi fără utilizarea cardului din plasticul tradițional, poți trimite codul QR și altcuiva care să retragă banii de la unul din echipamentele Băncii”, a declarat Mugur Podaru, Director Direcția Operațiuni la Distanță, CEC Bank.

 

Pentru a putea beneficia de această nouă facilitate, clienții trebuie să își instaleze cea mai recentă versiune a aplicației de Mobile Banking, disponibilă în magazinele virtuale (Magazin Play, App Store, AppGallery) și să urmeze pașii de mai jos.

 

  1. Generarea codului QR de retragere numerar din CEC app
  2. Utilizarea codului la ATM/MFM

Pas 1. Apeși butonul OK/Enter de la tastatura fizică

Pas 2. Alegi meniul retragere numerar cu cod QR

Pas 3. Selectezi limba

Pas 4. Selectezi modul de utilizare cod (scanare sau manual)

Pas 5. Introduci și confirmi suma pentru care a fost generat codul

Pas 6. Scanezi codul QR sau introduci codul numeric

Pas 7. Retragi banii din ATM/MFM și chitanța eliberată

 

 

 

 

 

Despre CEC Bank

 

CEC Bank este instituția financiară cu cea mai lungă tradiție din România. Fondată în 1864, CEC Bank are în prezent cea mai extinsă rețea națională, cu peste 1.000 de sucursale și unități teritoriale și cu active de 69,08 miliarde lei, la sfârșitul primului semestru al anului 2023.

CEC Bank este o bancă universală de top pe piața românească și oferă o gamă completă de produse și servicii persoanelor fizice, IMM-urilor și corporațiilor mari, prin multiple canale de distribuție: unități bancare, rețele de ATM și POS, internet banking (CEConline), mobile banking (CEC app) și magazinul virtual CEC_IN – unde pot fi accesate produse și servicii bancare 100% online.

Mai multe detalii despre produsele și serviciile oferite de CEC Bank pot fi obținute în orice unitate a Băncii, apelând gratuit Serviciul suport clienți la numărul de telefon 0.800.800.848 sau accesând site-ul www.cec.ro.

 

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here