Retailerul de electro-IT Domo, unul dintre cei mai mari jucatori din piata locala de profil, cu afaceri de peste 600 milioane lei anul trecut, va inchide toate magazinele fizice, pentru a ramane cu operatiuni doar online, potrivit surselor din piata, citate de Ziarul Financiar.

O parte dintre magazine au fost deja preluate de com­pe­titori, iar furnizorii de electronice si electrocasnice spun ca nu au fost platiti, motiv pentru care nu mai livreaza marfa com­­paniei care are deja probleme financiare de mai multi ani, scrie ZF in editia de luni.

„Domo si-a mutat activele de pe o companie pe alta. Fosta com­panie care opera activitatea Domo avea probleme financia­re si nu isi mai platea furnizorii. Apoi, sub noua entitate s-au fa­cut plati pentru o vreme, pentru ca apoi sa apara si aici proble­me. Noi nu mai livram marfa”, spune un furnizor al companiei.

Potrivit ultimelor date, Domo avea in toamna circa 75 de magazine fizice si unul online.

Domo are pe site-ul propriu o oferta cu titlul „Dam Tot!” si vorbeste despre reduceri de pana la 90%, oferta fiind valabila in magazine in perioada 13-30 noiembrie.

in oferta online apar preturi de 1-2 lei pentru produse precum „Protectie spate iGo iPad 2” sau „Carcasa iPad”. Oferta include insa si alte produse, respectiv mouse-uri, cabluri sau ondulatoare de par.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here