Brightline Music, recent lansata casa de productie cu specificul commercial music isi propune sa produca si sa lanseze, sub sloganul “We HIT you”, noi voci si trupe de amprenta pe piata locala si internationala, cu ajutorul unei echipe cu peste 12 ani de experienta de studio. Sub umbrela Brightline Music lucreaza astazi oameni care au colaborat cu nume mari din showbiz-ul local, asa cum sunt: Stefan Banica Jr., Horia Brenciu, Delia, Grasu XXL, Andreea Balan, Trupa Taxi, Damian & Brothers, Amadeus, Andreea Banica, Vama Veche, Maria Radu si altii.

Compania propune un pachet de servicii adresate atat segmentului consumer, cat si celui corporate:

– Creatie si productie muzicala; inregistrare si procesare audio de voce si instrument; aranjamente muzicale si mastering pentru interpretii de muzica si casele de discuri din tara si din strainatate;

– Creatie si productie pentru piata publicitara si de radio (reclame, compozitii muzicale originale si adaptari, spot-uri si jingle-uri audio, conceptie efecte speciale pentru radio si website-uri) pentru companiile din piata publicitara si advertising, dar si posturile de radio si televiziune locale, nationale si internationale;

– Productie de spoturi publicitare si documentare culturale pe orice domeniu, serviciu adresat companiilor din piata publicitara si altor institutii interesate;

– Carti audio pentru universitati si muzica de film pentru studiouri de productie video (realizarea de coloane sonore pentru productii video de scurt si lung metraj).

Pornim la lucru cu o echipa de oameni care au ridicat industria muzicala la nivelul la care se afla astazi, oameni care petrec 24 de ore pe zi in studio si care stiu cum arata schema unui hit, fiecare pe zona lui de competenta. Avem ambitia de a lansa cel putin trei nume sonore pe piata muzicala in 2016 si ne bazam pe flerul, expertiza si spark-ul colegilor nostri”, a declarat Stefan Burlacu, omul din spatele acestui proiect si membru al “Uniunii Compozitorilor si Muzicologilor din Romania – Asociatia pentru Drepturi de Autor”.

Brightline Music isi propune colaborari cu participantii la concursurile nationale si internationale de talente, precum si cu alte persoane si companii care necesita consultanta in acest domeniu. De asemenea, managementul casei de productie isi propune sa dezvolte in 2016 un departament de promovare si impresariat artistic.

In perioada imediat urmatoare, Brightline Music va lansa cateva oferte imbatabile destinate celor doua segmente de clienti pe care ii tinteste – persoane fizice si juridice.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here