Sursa foto: Pexels.com

Odată cu liberalizarea pieței de energie, alegerea furnizorului a devenit o sarcină importantă pentru consumator, decizia fiind luată în baza unor aspecte cheie. Orice consumator are dreptul să aleagă furnizorul și oferta care se aliniază cel mai bine nevoilor lui de consum. În acest proces de analiză a ofertelor puse la dispoziție de furnizorii de energie electrică și gaze naturale, un criteriu de selecție îl reprezintă serviciile conexe oferite.

Care sunt serviciile pe care orice furnizor de gaz ar trebuie să le ofere?

Posibilități variate în privința modului de plată

Furnizorii care oferă o gamă variată de modalități de plată (internet banking, transfer bancar, automate de plată etc.) reprezintă un avantaj important pentru clienți, contribuind semnificativ la înclinarea pozitivă a balanței, în situația alegerii unei oferte de gaze naturale.

Cei mai mulți consumatori casnici și noncasnici preferă serviciul online de plată, această metodă fiind mult mai confortabilă, comparativ cu cele convenționale. În plus, procesul de plată este unul foarte simplu și eficient, iar datele furnizate sunt în siguranță datorită protocoalelor de securitate existente în sistem.

Serviciul de relații cu clienții

Orice furnizor de încredere care dorește să mențină o relație transparentă și de durată cu clienții săi, oferă serviciul de asistență specializată pentru clienți, pentru ca aceștia să obțină răspunsuri și soluții la problemele cu care se confruntă. Practic, având la dispoziție acest serviciu de asistență, potențialele probleme tehnice vor fi remediate în cel mai scurt timp.

În măsura în care clienții au acces la mai multe căi de comunicare și transmitere a unor informații de interes pentru furnizor, satisfacția oferită de întreaga experiență cu acesta va fi mult mai mare, consolidându-se o relație de încredere.

Aplicație

În cazul furnizorilor de gaze naturale și energie electrică, o aplicație destinată clienților este absolut necesară. În contextul în care majoritatea clienților devin tot mai interesați de integrarea tehnologiei moderne în mai multe aspecte ale vieții private, furnizorii trebuie să includă în oferta lor servicii suplimentare prin care să economisească energie și timp.

În acest sens, crearea unei aplicații în care se regăsesc toate informațiile despre contractul de energie electrică și gaze naturale se dovedește a fi o soluție care aduce avantaje atât pentru furnizori, cât și pentru clienți. Prin intermediul acesteia, fiecare consumator în parte poate să fie informat asupra facturilor sale, a contractului, a plăților, ofertelor și a altor informații utile. De asemenea, prin intermediul unei aplicații, poate fi transmis cu ușurință indexul, într-un mod simplu și rapid.

Concluzii

Modalități diverse de plată a facturilor, serviciul de asistență specializată și aplicația sunt doar câteva dintre serviciile conexe importante pe care orice furnizor de gaze naturale și energie electrică ar trebuie să le oferă clienților săi. În acest fel, fiecare consumator va salva timp și energie, rezolvându-și problemele simplu și eficient din confortul casei sale, prin intermediul acestor servicii.

Alegerea furnizorului de gaze naturale poate fi o reală provocare în situația în care consumatorii nu iau în calcul mai multe aspecte. În cele mai multe cazuri, prețul joacă un rol important în acest proces.

Este clar că un preț mai avantajos poate fi un criteriu care cântărește mai mult pentru client, însă acesta trebuie să ia în calcul și nevoile lui de consum. În plus, trebuie să fie atent la toate beneficiile pe care le oferă fiecare furnizor și modul în care acestea răspund cerințelor lor.

Orice consumator trebuie sa stie cat costa metru cub de gaz și să fie la curent cu schimbările care au loc în privința prețurilor pentru gaze naturale, dar și pentru energie electrică.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here