imagesCALM3IMKPana la sfarsitul lunii ianuarie sase dintre cei mai importanti jucatori ai pietei si-au anuntat prezenta in exclusivitate la Targul Imobiliar National tIMOn, desfasurat, sub titlul all inclusive, in Piata Constitutiei, intre 18 si 21 martie. Desi s-au anuntat 11 targuri imobiliare pentru 2010, dezvoltatorii Adama, GTC, Pelican Com si Pipera City Lights, precum si agentia Real Time si fondul de investitii Romania Invest, prin organizatia lor de vanzari Be Igloo, au anuntat ca, in acest an, vor participa in exclusivitate la cele trei editii tIMOn. Reprezenantii tIMOn intrezaresc o piata imobiliara activa pentru 2010, motiv pentru care pregatesc un eveniment activ, cu actiuni in premiera pentru piata imobiliara romaneasca.
Editia tIMOn din martie se va desfasura sub zodia intrebarii shakespeariene de a cumpara sau nu. “To buy or not to buy” este dilema fiecarui potential consumator de imobiliar in acest an. Evolutia preturilor, dar si a dezvoltatorilor imobiliari, va putea fi observata in detaliu la cel mai spectaculos targ imobiliar al primaverii. Intins pe o suprafata de peste 3000 de mp, tIMOn continua conceptele inventive si masurile de revitalizare a pietei imobiliare din Romania. “Certitudinile legate de usoara relansare a creditarilor precum si ofertele de primavara ale dezvoltatorilor conduc catre un targ ce poate reprezenta relansarea vanzarilor de locuinte fezabile adresate segmentului mediu. Interesul crescut pentru noua piata imobiliara din Romania s-a cristalizat, pentru inceput, in gradul de ocupare a tIMOn martie:60% pana in acest moment, dar si in informatiile despre achizitii ale fondurilor de investitii si despre lansari de noi proiecte rezidentiale. De asemenea, dupa cum am obisnuit publicul, fiecare zi a targului va avea cate un eveniment care sa serveasca atat vizitatorilor cat si companiilor participante. Mai mult decat atat, in premiera vom dezvolta un program destinat exclusiv jurnalistilor.” (Vlad Vlasceanu, director tIMOn)
tIMOn All inclusive din Piata Constitutiei, desfasurat in perioada 18-21 martie 2010, va reuni cele mai importante nume din real estate-ul autohton, sapte dintre ele anuntandu-si, déjà, prezenta in exclusivitate, pana la mijlocul lunii ianuarie.

Nimrod Zvik, director de marketing Be Igloo: “Am avut, de-a lungul timpului, experienta tuturor targurilor imobiliare din Bucuresti si am putut analiza la fata locului raportul prêt-calitate. Dupa experienta de anul trecut, cand unele targuri imobiliare au fost complet lipsite de vizitatori, am analizat cu mai multa atentie bugetele de marketing si, plecand de la premisa ca un targ imobiliar inseamna, pe langa costul spatiului, si costul materialelor promotionale si intreruperea activitatii normale a oamenilor de vanzari, am ales sa ne concentram asupra celui care ne-a adus cele mai multe beneficii anul trecut. Evident, pentru ca am achizitionat un pachet complet inca de la inceputul anului, am putut negocia un pret bun, insa nu am platit sub pretul pietei.”
“Ne-am bucurat ca numele mari din piata au ales, inca de la inceputul anului, tIMOn; inseamna ca ne putem concentra mai mult pe formatul nou al targului si pe surprizele pe care le pregatim pentru acest an. “ (Vlad Vlasceanu)

Targul Imobiliar National tIMOn va avea 3 editii in acest an: 18-21 martie, 16-19 septembrie si 2-5 decembrie 2010.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here