Managerii francizei DAbo Doner fac schimb cu preparatorii și casierii din restaurante. Compania implementează sistemul de management KAISEN, având ca scop crearea unei culturi sustenabile, a îmbunătățirii continue la nivelul întregului lanț de restaurante.

Într-un mediu deja competitiv și dificil, îngreunat acum și de provocările aduse de ultimul an, DAbo Doner își propune să transforme radical funcționarea întregii francize. Prin implementarea noului concept, compania are în vedere îmbunătățirea tuturor funcțiilor business-ului: de la o dezvoltare mai rapidă a produselor, la creșterea vânzărilor, la marketing mai eficient și management mai eficient al fluxului și resurselor.

Mereu am spus că preparatorii și casierii sunt „cei mai importanți oamenii” din DAbo, fiindcă ei reprezintă business-ul în fața clientului. Deși toți lucrăm având același scop – de a mulțumi clientul, ei sunt singurii care chiar interacționează cu acesta și au cel mai important rol: să se asigure că pe întreaga călătorie – de la intrarea în restaurant și până la plecare – clientul beneficiază de atenție, de produse și de o experiență care să-l satisfacă. Totul pleacă de la ei, de aceea trebuie să fim acolo, în locul lor, înainte de toate”, explică Dan Paștiu, Fondatorul DAbo International.

Franciza are în plan să deschidă încă 34 de restaurante anul acesta, pe lângă cele 4 unități deschise într-o singură zi, în luna martie, de aceea e important să se asigure mai întâi că structura de lucru poate susține planurile de expansiune, păstrând, în același timp calitatea produselor. Schimbul de experiență dintre management și liniile de preparare vine să contribuie fix la consolidarea acestei structuri, la o mai bună conexiune între departamente și la fluidizarea fluxului de lucru.

„Anul 2020 a fost despre adaptabilitate. A oamenilor, a business-urilor, a stilului de viață. Pentru DAbo a reprezentat un bun exercițiu de adaptare a strategiilor de marketing, în principal și a întregului mod de funcționare a francizei, până la urmă. Astfel am reușit să ne menținem pe piață, să fim competitivi și prezenți pentru a răspunde nevoilor clienților. În această perioadă ne-am dat seama, mai mult ca oricând, că adaptarea este benefică pentru dezvoltarea business-ului, că e important să fim tot timpul conectați la nevoile clientului, să venim cu mecanisme care să-l atragă și să-l fidelizeze. Prezența noastră în locații ne oferă acces la perspectiva lucrătorului care stă zilnic față în față cu clientul, la dinamica discuțiilor și a fluxului de vânzare și sunt sigură că această experiență va contribui la îmbunătățiri importante în DAbo, încheie Isabella Brănișteanu, Marketing Manager DAbo International.

Despre DAbo

Franciza DAbo, fondată de sibianul Dan Paștiu în 2013, numără în prezent 52 de unități deschise, care au în spate 30 de parteneri francizați. DAbo s-a extins rapid la nivel naţional, astfel că, în 2018, cifra de afaceri a întregului lanţ de restaurante a atins la 17 milioane de euro, iar în 2019 a ajuns la 22 milioane de euro. În 2020, cifra de afaceri a fost de 19 milioane de euro, în condițiile în care restaurantele au fost închise sau au funcționat doar în regim pick-up & delivery, conform regulilor impuse de contextul pandemic.

Principiul care stă la baza activității DAbo este prepararea produselor la fața locului, venind cu o alternativă sănătoasă, nutritivă și, în același timp, gustoasă, la clasica “shaorma cu de toate” sau chiar la kebap. Cu un concept diferit de clasicul fast-food, cu produse preparat în propriile fabrici și fără “îmbunătățirea” cărnii în procesul de preparare, DAbo a început să capete popularitate şi să le câștige încrederea clienţilor săi, extinzându-şi activitatea într-un interval foarte scurt în multe oraşe importante din ţară.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here