piata-victorieiPrimul magazin de tip „pop-up” din Romania, care functioneaza pe o perioada limitata, de la 1 la 30 de zile, a fost deschis pe Calea Victoriei de compania Henkel sub brandul Syoss Hair Academy, a anuntat firma de consultanta King Sturge.”Magazinele pop-up sunt magazine care se deschid pe o perioada limitata, de la o zi pana la 30 de zile, de catre retaileri sau non-retaileri. Avantajele acestui tip de magazin sunt efectul de «buzz», crearea sentimentului de «nou», de exclusivitate si elementul supriza caracteristice unei promotii.

De obicei, un pop-up store este mai putin costisitor decat o reclama la televiziune, iar efectul este acelasi”, a explicat Carmen Ravon, consultant in cadrul King Sturge.

Conceptul a aparut in anul 2003 si este foarte cunoscut in orase ca New York, Tokio, Londra, Shanghai, Paris, Berlin, Stockholm si Los Angeles, prezentand concepte noi, editii limitate sau lansand designeri si colectii.

Syoss Hair Academy, unde vor fi comercializate produse pentru ingrijirea parului, va functiona in locul fostului magazin Versace Jeans de pe Calea Victoriei, pe o perioada de 30 de zile.

Henkel Romania cuprinde doua divizii active pe piata bunurilor de consum, respectiv „Detergenti si produse pentru ingrijirea locuintei” si „Produse cosmetice/ de toaleta”, si o divizie pentru adezivi de constructii, „Adezivi Tehnologii”.

King Sturge, cu sediul in Londra, este una din primele 10 companii de consultanta din Europa si are 42 de sedii in 14 tari. (Mediafax)

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here