Lidl Romania se numara printre castigatorii competiţiei internaţionale PR Daily’s 2015 Corporate Social Responsibility Awards. Campania „Doneaza pentru cei care Salveaza!” a fost desemnata castigatoare la categoria „Best Fundraising/Philanthropic Initiative”, fiind singura campanie romaneasca premiata.

in perioada noiembrie 2014 – mai 2015, in cadrul campaniei „Doneaza pentru cei care Salveaza!”, clientii si angajatii Lidl din toata tara au donat pentru a sustine cauza SMURD si pentru a ajuta la modernizarea sistemului medical. in urma acestei actiuni, valoarea donatiilor a atins pragul de 100.000 de euro. Suma colectata a fost suplimentata de catre Lidl Romania cu inca 50.000 de euro, astfel incat SMURD sa poata pune bazele unei flote extinse, cu 5 motociclete de interventie urbana modelul BMW F 700 GS, complet dotate, inclusiv cu echipamente medicale. De asemenea, au fost achizitionate si 23 de echipamente de protectie pentru personalul SMURD desemnat sa utilizeze motocicletele in actiuni de interventie.

Timpul foarte scurt de raspuns al motocicletelor la interventie, de doar 3 – 5 minute in medie, comparativ cu ambulanţele, al caror timp de raspuns mediu este de 8 minute, a dovedit eficienta acestui serviciu. Existenta unei flote de motociclete SMURD face posibila executarea de misiuni de interventie, cu plecare aproape instantanee la solicitari si cu costuri minime, avand in vedere consumul scazut de carburant.

PR Daily este platforma de stiri numarul 1 a industriei de PR, care pune faţa in faţa cele mai bune agenţii de comunicare din intreaga lume. Competiţia internaţionala CSR Awards este una dintre cele mai cunoscute iniţiative de premiere din domeniu. Anual, aceasta isi propune sa demonstreze ca cititorii website-ului www.prdaily.com sunt cei mai creativi si talentaţi din intreaga industrie de comunicare, avand in acelasi timp si cele mai bune performanţe.

„Faptul ca ne numaram printre castigatorii PR Daily’s 2015 CSR Awards pentru al doilea an consecutiv ne bucura si ne onoreaza deopotriva. Acest premiu vine ca o recunoastere a eforturilor noastre susţinute indreptate catre zona de responsabilitate sociala. Multumim clientilor si angajatilor nostri din toata tara pentru solidaritatea de care au dat dovada, donand in beneficiul unei cauze atat de importante – sustinerea activitatii SMURD. Cele 5 motociclete achizitionate reprezinta o dovada a faptului ca impreuna avem puterea de a schimba in bine viata comunitatii in care traim. in desfasurarea proiectului ne-a fost alaturi si agentia noastra de relatii publice, Golin, cu ajutorul careia am comunicat misiunea campaniei, dar si rezultatele care, iata, ne-au adus acest premiu,” a declarat Maria Parvuleasa, PR&CSR Manager Lidl Romania.

„Doneaza pentru cei care Salveaza” este singura campanie din Romania premiata in cadrul PR Daily’s 2015 Corporate Social Responsibility Awards. Lista completa a castigatorilor poate fi consultata aici.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here