Costel Apetrei (LaDORNA Group, partea a Grupului Lactalis), Adela Ene (Kinstellar) si Dan Teusdea (Obrist) sunt castigatorii primei editii a campaniei <<Modele Umane in Afaceri>>. Trainart, compania care a initiat acest proiect, a pus in joc 3 premii in valoare totala de 10.000 euro, in servicii.

Campania <<Modele Umane in Afaceri>> are ca scop recunoasterea acelor persoane din companii care sunt Empowered.Resourceful.Spectacular (#oameniERS), dar care, prin prisma activitatii desfasurate, nu au intotdeauna oportunitatea de a fi recunoscute public.

Asadar, specialistii in resurse umane au avut posibilitatea, pe parcursul a sase luni, sa isi inscrie colegii Empowered.Resourceful.Spectacular. in campanie.

La finalul campaniei, premiile au fost castigate de:
Costel Apetrei, Manager al Sistemelor de Management al Calitatii si Sigurantei Alimentare, LaDORNA Group, Programul de training Metamorphosis
Adela Ene, Head of Marketing, Kinstellar, Programul de training Mind tricks – Creativitate si inovatie
Dan Teusdea, Manager tehnic, Obrist Eastern Europe, Timisoara, Programul intensiv de coaching

Juriul a fost format din Adriana Boscanici – Fondator si Director General Trainart; Mihai Baciu – Specialist training si dezvoltare organizationala; Dan Vasile – Regizor, Trainer, Coach; Dumitru Ionescu – Business Consultant; Lucian Petrea – antreprenor FMCG si Bogdan Popescu – Antreprenor si Senior trainer Cube.

“Juriul a luat in considerare raspunsurile oferite in interviurile individuale, complexitatea argumentatiei oferite de specialistul de resurse umane care a inscris candidatul precum si situatiile concrete pe care candidatii le-au rezolvat in cadrul companiei.

Premiile au fost acordate tinand cont de aspectele de mai sus, precum si de caracteristicile unice ale fiecarui candidat. Procesul de jurizare a fost complex si riguros si a avut in prim plan identificarea oamenilor Empowered. Resourceful. Spectacular, asa cum ii vedem noi.

Programul Metamorphosis a fost acordat domnului Costel Apetrei (Manager al Sistemelor de Management al Calitatii si Sigurantei Alimentare, LaDORNA Group) pentru ca am identificat pasiunea pentru stiinte exacte si gandirea logica, iar acest program stimuleaza accesarea intuitiei. Consideram ca tandemul ratiune-intuitie va fi un atu pe care il va putea folosi cu rezultate deosebite, atat in dezvoltarea proprie, cat si a echipei.

Programul Mind Tricks – Creativitate si inovatie a fost acordat Dnei Adela Ene (Head of Marketing, Kinstellar) deoarece am sesizat potentialul inovativ al concurentului, iar acest factor-cheie poate fi exploatat si fructificat. De asemenea, consideram ca este un program care poate ajuta concret la dezvoltarea echipei de marketing pe care concurentul o conduce.

Programul intensiv de coaching a fost oferit dlui Dan Teusdea (Manager tehnic, Obrist Eastern Europe) pentru ca am observat o dorinta puternica de autodepasire continua a propriilor limite si consideram ca acest program il poate sprijini intr-un proces accelerat de dezvoltare personala.” declara Adriana Boscanici, Presedintele juriului.

Omul ERS este Empowered – increzator in fortele proprii, automotivat, autentic, cu initiativa, Resourceful – un om care stie sa apeleze la resurse interne si externe, constructiv, axat pe solutii si Spectacular – omul care te inspira, este memorabil.

Cea de a doua editie a campaniei va fi anuntata in cadrul unui eveniment special, la inceputul anului 2016.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here