Vanzarile retailerului suedez de imbracaminte Hennes & Mauritz (H&M) in Romania au crescut cu 55% in primul trimestru al anului fiscal 2015, la 384 de milioane de coroane suedeze (41,2 milioane de euro) de la 248 de milioane de coroane (26,6 milioane de euro) in acelasi interval al anului trecut.

In lei, H&M Romania a raportat o crestere de 45% a veniturilor din vanzari in perioada decembrie 2014-februarie 2015, se arata intr-un raport publicat marti de companie.

La finalul lunii februarie, retailerul suedez avea 38 de magazine in Romania, in conditiile in care in primul trimestru fiscal nu a deschis niciun magazin.

in schimb, H&M va deschide in aceasta primavara magazinul online in Romania, precum si in alte sapte tari europene (Portugalia, Polonia, Cehia, Slovacia, Ungaria, Bulgaria si Belgia).

Vanzarile H&M (incluzand TVA) la nivel mondial au crescut cu 25% in primul trimestru fiscal, la 46,8 miliarde de coroane (5 miliarde de euro), in timp ce profitul net a urcat cu 36%, la 3,6 miliarde de coroane (386,5 milioane de euro).

Vanzarile H&M in Romania au crescut cu 43% in anul fiscal 2014, incheiat pe 30 noiembrie, la 1,28 miliarde coroane suedeze (138 milioane euro) de la 893 milioane coroane suedeze (101 milioane euro) in 2013.

Grupul H&M a fost fondat in Suedia in 1947 si este listat la NASDAQ OMX Stockholm. La sfarsitul lunii februarie, H&M avea 3.551 magazine pe circa 50 de piete, inclusiv unitati deschise in sistem de franciza.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here