Compania americana CGS – cel mai mare furnizor de solutii de outsourcing prezent pe piata din Romania – scoate la concurs 500 de job-uri in limbile engleza, franceza, germana, spaniola, italiana, portugheza, olandeza, maghiara. „CGS işi extinde echipa intrucat avem clienti noi şi, in consecinta, ne implicam in proiecte noi, pentru care avem nevoie de personal. Printre joburilor scoase la concurs sunt atat locuri de munca nou create, cat si pozitiile ale caror ocupanti ori au promovat ori s-au orientat spre alte domenii. Suntem astfel intr-un proces de recrutare accelerata, un lucru deloc uşor avand in vedere competentele lingvistice avansate şi ansamblul de aptitudini pe care le cautam”, a aratat Vladimir Sterescu, Country Manager CGS in Romania.

CGS furnizeaza companiilor solutii de outsourcing in 18 limbi straine: servicii de customer care, suport tehnic, help desk, telesales, precum şi alte servicii externalizate pe multe verticale de business. in Romania, activitatea CGS este organizata in patru centre, respectiv in Bucuresti, Brasov, Sibiu si Targu Jiu.
Dintre cele 500 de posturi scoase la concurs de CGS, cele mai multe vor fi in centrele de suport din Bucuresti si Brasov, dar si din Sibiu si Targu Jiu. Candidatii din Bucuresti trebuie sa aiba cunostinte avansate de limba engleza, franceza, germana, spaniola, italiana, portugheza sau olandeza si, in cazul anumitor proiecte, pe langa acestea, si experienta in domeniul financiar sau tehnic pe zona de IT.

in Brasov, limbile straine cele mai cautate sunt limba engleza, maghiara, franceza, germana, spaniola si italiana, in timp ce, in Sibiu si Targu Jiu, CGS cauta cunoscatori de limba engleza, germana sau franceza. in aceste doua centre, insa, compania scoate la concurs si posturi care nu implica obligatoriu cunoasterea la nivel avanasat a unei limbi straine si care permit angajatilor sa aleaga un program de lucru flexibil de 4 ore, 6 ore sau 8, in functie de optiunile lor.

Selectia este riguroasa: in urma analizei CV-urilor primite la departamentul de resurse umane al CGS sunt selectati candidatii pentru primul interviu, care include teste de verificare a gradului de cunoaştere a limbii straine solicitate pentru fiecare pozitie, avand in vedere ca personalul trebuie sa vorbeasca fluent limba postului pe care activeaza; pentru anumite pozitii, primul interviu cuprinde si verificarea cunoştintelor tehnice. „Testarea candidatilor este complexa intrucat ne dorim ca angajatii noştri sa aiba un nivel foarte bun de cunoaştere a limbilor straine, care – in functie de fiecare job in parte – trebuie completat de alte cunostinte tehnice sau diferite aptitudini. Criteriile noastre de selectie sunt intr-adevar foarte stricte, dar in Romania exista forta de munca pregatita corespunzator: trebuie doar „sa ne gasim” reciproc”, a precizat Vladimir Sterescu. Cei care sunt selectati dupa prima etapa merg apoi in cea de-a doua, in care sunt evaluate aptitudinile de comunicare cu clientii, capacitatea de a raspunde solicitarilor primite de la aceştia, abilitatile de negociere, cunoştintele tehnice etc- de la caz la caz, in functie de fiecare pozitie.

Dupa angajare, CGS organizeaza sesiuni de trening de o luna care vor ajuta noii angajati sa inteleaga si sa isi desfasoare activitatea ulterioara in cadrul companiei. „Furnizam solutii de outsourcing unor companii de top din SUA şi Europa, astfel incat trainig-urile noastre sunt realizate in colaborare cu lideri de piata din domenii extrem de competitive, precum IT şi telecomunicatii, banking, online retail etc. Programele de pregatire nu sunt uşoare; cei care le parcurg insa au parte de training-uri care le asigura un nivel de competenta la standardele firmelor din Forbes Top 500”, a aratat Vladimir Sterescu.

in Romania, CGS are aproape 3.000 de angajati, peste 75% dintre aceştia avand varsta medie de 25 de ani. Aproximativ 95% dintre angajatii CGS sunt absolventi sau studenti ai unor institutii de invatamant superior, majoritatea vorbind doua – trei – unii pana la cinci limbi straine. Conform uzantelor din industria de profil, caştigul salarial depinde in primul rand de limba in care fiecare angajat işi desfaşoara activitatea, precum şi de ansamblul competentelor solicitate (tehnice, de negociere etc), aşa incat in primul an de activitate veniturile totale lunare (salariu, tichete de masa, bonusuri etc) variaza in general de la venitul mediu brut pe economie pana la peste 1.500 Euro brut.

Detalii suplimentare, puteti obtine de la Luisa Grigore, Marketing Manager, tel: 0730-800-992, e-mail: [email protected].

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here