Pentru al treilea an consecutiv, Golin a fost alaturi de Mercedes-Benz la Festivalul International de Film Transilvania (TIFF), dezvoltand o campanie de comunicare in concordanta cu valorile celebrului brand auto.

„Parteneriatul dintre Mercedes-Benz si TIFF este deja o traditie, anul acesta fiind deja al saptelea an al acestei colaborari. Mai mult, este al treilea an in care facem echipa cu Golin la TIFF. Aceste 2 exemple arata pretul pe care il punem pe parteneriate pe termen lung si exemplifica dorinta Mercedes-Benz de a promova excelenta intr-un domeniu care abia in ultimii an a reinceput sa primeasca atentia si respectul cuvenite.”, a declarat Gabriel Craciun, Corporate PR/Communications, Mercedes-Benz Romania.

Continuand traditia, Mercedes-Benz a fost si anul acesta Masina Oficiala a celui mai important festival de film organizat in Romania. Mai mult, Mercedes-Benz a continuat sa ofere Premiul de Excelenta TIFF, actorul Florin Zamfirescu fiind recompensat in cadrul celei de-a XIII-a editii pentru cei peste 45 de ani de cariera in lumea teatrului si filmului din Romania.

Cu ajutorul Golin, Mercedes-Benz a sustinut 10 pentru FILM, proiectul care isi propune sa promoveze figuri noi in filmul romanesc si care vizeaza actorii care s-au remarcat in teatru, dar care nu au facut pana in acest moment pasul spre industria cinematografica. in cadrul unui eveniment de tip speed-interviewing, moderat de Andi Moisescu, jurnalistii prezenti au avut posibilitatea de a face cunostinta si de a schimba opinii cu cei zece actori implicati in programul 10 pentru FILM din 2014.

„Numaratoarea inversa pentru urmatoarea editie a festivalului incepe chiar in momentul in care ne intoarcem de la TIFF . E un proiect care ne entuziasmeaza de fiecare data. Oamenii, evenimentele, filmele, petrecerile cu muzica buna creeaza un context perfect pentru un brand ca Mercedes-Benz. Ca dovada, participantii la festival pur si simplu ȘTIU ca Mercedes-Benz este si va fi Masina Oficiala. Am auzit asta de multe ori in ultimii ani si ne bucura, pentru ca arata ca acest brand s-a integrat perfect in spiritul festivalului prin valorile pe care le transmite si prin activarile pe care le dezvoltam impreuna.”, a spus Alina Popa, Head of Consumer Division, Golin.

Anul acesta, strategia de comunicare Mercedes-Benz la TIFF a inclus o componenta de social media, adresata fanilor festivalului. O aplicatie de Facebook, dezvoltata de Golin si MobileWorks, prin intermediul careia utilizatorii care raspundeau unui set de intrebari despre cinematografia romaneasca puteau castiga o experienta de star la gala de inchidere a editiei 2014 a TIFF, fiind condusi spre covorul rosu cu Clasa C, Masina Oficiala a Festivalului, asemenea vedetelor care au participat la Gala.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here