Incepand de astazi, GolinHarris, una din retelele de relatii publice de top la nivel global, devine Golin. Schimbarea de nume apare la trei ani de la lansarea modelului g4, o matrice de organizare revolutionara, bazata pe modele si instrumente proprii, inovatoare, create special pentru a raspunde schimbarilor din industria de comunicare.

“Matricea g4 a reinventat modelul in care gandim si lucram in agentie”, spune Fred Cook, CEO Golin. “Nu mai suntem compania de acum trei ani si, cu siguranta, nu mai suntem compania de acum 58 de ani, cand Al Golin lansa primul nostru birou. Este timpul ca brandul nostru sa reflecte cu adevarat ceea ce suntem.”

“Ne propunem sa fim curajosi la fiecare pas”, adauga Fred Cook. “Pentru noi, Go All In reprezinta atitudinea prin care le oferim clientilor nostri, in fiecare zi, cele mai importante informatii si cele mai indraznete idei, iar angajatilor nostri din toata lumea – cele mai frumoase oportunitati.”

Prima manifestare de tip Go All In este la Cannes, unde Golin lanseaza cea mai noua cercetare despre relevanta de brand, pe scena principala a Palatului, duminica, 15 iunie, alaturi de celebrul actor David Hasselhoff. Acest moment este unic nu doar pentru Golin, ci pentru intreaga industrie de PR, pentru ca este pentru prima data in istorie cand o agentie de PR deschide celebrul festival.

“Unul dintre principalele atribute ale companiilor de succes care trec testul timpului este dorinta de a se adapta schimbarilor din piata”, spune Al Golin, Presedinte si Fondator al agentiei. “Pentru a ramane relevanti, trebuie sa imbratisam dezvoltarile din tehnologie si sa impingem limitele creativitatii astfel incat sa ne ajutam clientii sa fie mereu pe pozitie de invingatori.”

„Modelul g4 a schimbat maniera de operare in agentie si modul in care suntem perceputi in industrie. Mai mult decat atat, cred ca ne-a schimbat pe noi insine si modul in care ne raportam la propriul nostru brand. Trecerea de la GolinHarris la Golin este mai mult decat o schimbare de nume, este o reflectare a ceea ce suntem astazi: curiosi, curajosi, creativi si, mai ales, deschisi catre schimbare pozitiva. De fapt, noi ne-am simtit tot timpul Golinisti, iar piata de multe ori ne-a perceput si ne-a strigat simplu: Golin”, declara Hortensia Nastase, Managing Partner Golin Romania.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here