Pornind cu ultima campanie locala, L’ámore di caffé , renumitul brand de espressoare SAECO dezvaluie povestea durabilitatii produselor si a cafelei pe piata din Romania. Odata cu lansarea acestei campanii, SAECO declara ca reuseste sa construiasca o relatie mult mai puternica cu consumatorii, bazata pe expertiza, tehnologie si eficienta. Campania L’ámore di caffé s-a desfasurat in perioada 15 noiembrie – 15 februarie 2013, incluzand si momentul lansarii paginii de Facebook SAECO Romania.

”Cresterea notorietatii brandului SAECO a venit odata cu preluarea fabricii de espressoare automate din Orastie. De atunci si pana acum fabrica din Romania ramane strategica pentru divizia noastra de consumer lifestyle, iar interesul consumatorilor este din ce in ce mai mare. Campania L’ámore di caffé a redeschis cartea SAECO intr-un fel diferit fata de pana acum, printr-o abordare ce comunica valorile si pozitionarea brandului intr-o maniera relevanta. Rezultatele s-au vazut si in vanzari – o crestere cu 36% fata de aceeasi perioada a anului trecut” declara Andreja Turk, Marketing Manager Coffee South East Europe

Patricia Arbanas, Accound Director, Geometry Global completeaza: „A fost prima campanie dezvoltata de echipa noastra pentru SAECO la care s-a lucrat cu mult entuziasm si placere! Campania s-a concentrat pe cele doua touchpoint-uri cu cea mai mare greutate in procesul decizional de cumparare, respectiv online si in store. In ambele contexte, un rol esential in succesul campaniei l-a avut modalitatea de a imbina mesajul rational, promotional, de garantie extinsa, cu personalitatea brandului, pastrand acelasi tone of voice premium. Creatia a venit cu o solutie extrem de buna care a fost aprobata aproape pe loc, iar obiectivele de business au fost depasite”.

L’ámore di caffé este prima campanie SAECO desfasurata atat instore cat si in mediul online, pe site-ul dedicat campaniei www.espressosaeco.ro si pe pagina de Facebook Saeco Romania.

Pe pagina de facebook a fost dezvoltata aplicatia lacatul L’amore di caffé unde vizitatorii puteau inchide virtual un lacat impreuna cu o persoana draga si aveau sansa de a castiga o excursie la Roma. Astfel, castigatorul va ajunge sa inchida un lacat adevarat pe Podul Milvius. Premiile zilnice au constat in seturi de cesti L’amore di caffé oferite timp de o luna. Pagina de facebook a crescut de la 0 la 17.000 de fani pe perioada campaniei, la final fiind incorporata in pagina globala de facebook a SAECO. Website-ul dedicat a avut un total de aproape 36.000 de vizite dintre care peste 30.000 unici in cele doua luni si jumatate de campanie.

Atat creatia, cat si partea de implementare a campaniei au fost realizate de agentia Geometry Global.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here