Konica Minolta a anuntat extinderea portofoliului de produse si servicii din domeniul tiparului in cadrul Ipex 2014, ceea ce permite companiei sa acceseze noi piete si ofera totodata clientilor numeroase oportunitati de business.

La Ipex 2014, una dintre cele mai mari expozitii de tipar digital din lume, care are loc in perioada 24-29 martie la Centrul de expozitie ExCel din Londra, Konica Minolta ofera o serie de perspective referitoare la strategia sa de dezvoltare. Compania a anuntat ca are in plan sa isi consolideze pozitia de lider pe piata echipamentelor de productie color de productivitate medie (intre 100.000 si 1 milion de pagini pe luna) si sa devina numarul unu pe acest segment de piata inclusiv in termeni de volume de printare. Conform datelor actuale furnizate de infoSource pentru anul fiscal 2013, Konica Minolta si-a consolidat prima pozitie pe piata europeana de tipar digital. in Europa de Vest, compania a obtinut o cota de piata de 54% (MIF), iar in Europa de Est o cota de 65% (MIF), fiind lider de piata detasat.

Prin extinderea portofoliului, Konica Minolta demonstreaza la Ipex 2014 o serie de oportunitati. La standul sau de la targ, compania prezinta, printre altele, modul in care exploateaza piata de ambalaje in tiraj mic, cu echipamentul de tipar digital in coala inkjet UV in format B2+ (585x750mm), KM-1. Acest echipament va permite tipografiilor comerciale sa isi extinda gama de servcii cu dimensiuni mai mari ale colii pentru brosuri cu pagini impaturite in 3 sau 4, mape cu buzunare, supracoperti, coperti ilustrate de carte, postere si materiale tiparite pentru puncte de vanzare si chiar ambalaje usoare. Cu o viteza de productie de pana la 3.300 de coli pe ora, KM-1 este solutia ideala pentru termene scurte de executie la o calitate foarte buna.

De asemenea, Konica Minolta demonstreaza in cadrul targului cum se pot produce simplu si rapid etichete in tiraje mici, prin intermediul printarii de mare viteza roll-to-roll de 18 metri pe minut, cu echipamentul Konica Minolta bizhub PRESS C70RLC.

Konica Minolta prezinta totodata la Ipex 2014 un produs MGI de lacuire selectiva, ca urmare a preluarii unei participatii de 10% in cadrul companiei MGI Digital Graphic Technology (MGI). Echipamentul realizeaza lacuire 3D sau plana si poate fi utilizat pentru materiale tiparite pe echipamente digitale sau traditionale, offset, atat pe hartie cat si pe alte suporturi, precum plastice, bannere sau plicuri. La standul Konica Minolta de la Ipex (N1 C130) exista 12 sisteme de productie de ultima generatie si aplicatii software pentru conectivitatea si automatizarea fluxurilor de lucru, web-to-print sau management de culoare.

Printre echipamentele de la targ, este expus pentru prima data si bizhub PRESS C1100, echipamentul de referinta al gamei de productie color a Konica Minolta, care urmeaza sa fie lansat anul acesta. Cu o viteza de 100 de pagini pe minut, bizhub PRESS C1100 se adreseaza tipografiilor si pietelor de print-for-pay si CRD centralizat.

Pe toata durata evenimentului, Konica Minolta are la stand experti din industrie, care demonstreaza vizitatorilor modul in care isi pot crea traiectorii clare de crestere oferind servicii cu valoare adaugata si solutii digitale, prin intermediul unei game vaste de aplicatii si produse.

Olaf Lorenz, General Manager, Divizia International Marketing, Konica Minolta Business Solutions Europe GmbH, a declarat: „Industria tipografica trece de la tiparul clasic spre cel digital, cu numeroase oportunitati din care poate fi generat business nou. in timp ce piata tiparului offset se ridica la 107 miliarde de euro, cea a tiparului digital este in prezent de numai 7,7 miliarde de euro, insa va avea o rata de crestere pe segmentul color de aproximativ 4% pe an pana in 2017. Pornind de la aceste informatii, Konica Minolta a decis sa isi extinda portofoliul de produse si servicii din domeniul tiparului digital, avand convingerea ca in acest domeniu exista un viitor luminos.”

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here