In prezenta Boardului Mondial al IAA, ieri, 25 Februarie 2014, a avut loc cea de-a VI-a editie a Galei Premiilor de Excelenta IAA Romania.

Pe scena Ateneului Roman au fost acordate 18 premii, recompensand excelenta in diverse domenii de activitate din marketing si comunicare.

Peste 500 de persoane, profesionisti din comunicare si publicitate, jurnalisti si prieteni ai industriei au participat la cea de-a VI-a editie a Premiilor de Excelenta IAA.

Pe langa trofeele acordate in categoriile cunoscute: Clienti, Agentii si Mass Media, Boardul IAA Romania a acordat anul acesta si Premiul de Excelenta pentru Educatie in Marketing si Comunicare Afroditei Blasius si lui Sorin Psatta pentru performanta deosebita in educarea tinerei generatii de aspiranti din industrie, dar si pentru cresterea si formarea multor profesionisti in domeniu.

De asemenea, Sorin Psatta a fost desemnat “Personalitatea anului in Marcomm”, prin votul celor prezenti la Gala, care au ales dintre castigatorii categoriilor Clienti, Agentii, Mass Media, Excelenta pentru educatie in marketing si comunicare, Excelenta pentru tanara speranta a anului.

O singura exceptie a marcat sirul de premii de excelenta. Dat fiind climatul nefavorabil creat de OUG 25/2013, Boardul IAA Romania a decis sa nu acorde “Premiul de Excelenta pentru Operatiuni de media”, din categoria Agentii.

Pe de alta parte, prin faptul ca acest premiu nu a fost decernat, Boardul IAA a dorit sa evidentieze faptul ca toti cei ce au reusit sa continue, in pofida efectelor ordonantei, merita un premiu de excelenta, in egala masura si ca industria are nevoie de un mediu puternic prin care sa se poata dezvolta si sa produca excelenta.

Momentul culminant al serii a fost acordarea Premiilor Speciale de Excelenta IAA – pentru 20 de ani de contributie la dezvoltarea industriei si a asociatiei, in sine. Mihai Vartosu fiind recompensat pentru contributia semnificativa adusa la dezvoltarea industriei in Romania.

Gasiţi anexat numele tuturor personalitatilor premiate in cadrul Galei.
Laureatii Galei Premiilor de Excelenta IAA 2014
Clienti

Excelenta in Marketing General:

Mihai Bodeanu – Dacia Renault

Comunicarea brandului Dacia in Romania a generat cresterea vanzarilor intr-o piata aflata in scadere continua. Standardele profesionale si personale ale lui Mihai Bodeanu si-au pus amprenta asupra strategiei de comunicare a brandului.

Excelenta in Marketing Specializat:

Cristina Micu – ING Bank

Pentru targetarea excelenta a comunicarii si gasirea limbajului de banking adresat tinerei generatii.

Excelenta in Relatii Publice:

Claudiu Pandaru si Lucian Mandruta – Gandul

Pentru curajul de a raspunde presei britanice cu o campanie cu umor. Pentru viteza de reactie cu care au aprobat campania si pentru modul in care aceasta a fost susţinuta. Campania Gandul a beneficiat de 1 milion de Euro in free PR s a generat o crestere a readershipului Gandul cu 30%.

Excelenta in Responsabilitate Sociala:

Lidia Solomon – Vodafone

Pentru implicarea unui brand international in proiecte din Romania, cu impact profund in comunitatile locale.

Agentii

Excelenta in Creatie:

Mihai Gongu – GMP

Pentru ca a reusit cu o idee simpla, executata rapid, sa aduca Romaniei, prin campania Gandul, un beneficiu de imagine cum nu au reusit multe campanii de advertising.

Excelenta in Relatii Publice:

Monica Jitariuc – The Practice

Pentru premiile primite de agentie la Sabre Awards si pentru titlul de Eastern Europe Consultancy of the Year. Pentru conturarea unui brand personal coerent si pentru generozitatea prezentarilor sale din conferintele de specialitate.

Excelenta in Managementul Comunicarii:

Lorand Balint – Leo Burnett

Pentru ca a dovedit ca din Bucuresti se poate juca cu succes un rol de leadership pe conturi globale de publicitate, pentru inovatiile aduse la nivel de structura si organizare a agentiei de publicitate.

Mass Media

Excelenta in Informare si Educare TV:

Andi Moisescu – Apropo TV

Pentru incapatanarea de a sta aproape de industrie si de a dezvolta un proiect de comunicare altfel, la fel de relevant si de profesionist in fiecare editie.

Moise Guran – TVR

Prin calitaţile excelente de comunicator a devenit reperul informatiei corecte si de buna calitate in Romania.

Excelenta in Informare si Educare non TV:

Petre Barbu – Forbes

Pentru „Primul an de publicitate”, despre aventuroasele si frumoasele inceputuri ale industriei de comunicare si publicitate in Romania.

 
Excelenta in Entertainment TV:

Smiley si Pavel Bartos – ProTV

Pentru tonusul ridicat si pentru atitudinea pozitiva cu care ne distreaza, pentru glumele de bun simt si pentru consecventa.

Excelenta in Entertainment Non TV:

Echipa Times New Roman

Pentru ca reusesc sa ne faca sa zambim din nimic, pentru felul relaxat in care se joaca cu brandurile si pentru spiritul de auto ironie.

Excelenta pentru Educatie in Marketing si Comunicare

Afrodita Blasius – Bridge Communication

Pentru contributia la ceea ce este astazi şcoala IAA, pentru ca a format generatii intregi de cursanti, pentru felul in care, prin exemplul personal de verticalitate si integritate contribuie la imaginea unei industrii intregi.

Sorin Psatta – BBDO

Pentru daruirea cu care, de 20 de ani, impleteste cariera de profesor cu munca de agentie, pentru ca duce in scoli tot ce e mai nou in industrie si pentru numarul mare de profesionisti de comunicare la formarea carora a contribuit.
Premiul de Excelenta pentru Tanara Speranta a Anului – acordat de filiala IAA Young Professionals

Ioana Filip – McCann

Pentru numeroasele distinctii primite in 2013.

 

 

Personalitatea Anului in Marcomm

Sorin Psatta – BBDO

Distinctie acordata in urma votului celor prezentia la Gala Premiilor de Excelenta IAA 2014

Premiile Speciale de Excelenta Pentru 20 de ani IAA

Clienti:

Hans Dewaele – Procter&Gamble (in numele echipei de directori de marketing a companiei)

Pentru constanta si consecventa in constructia brandurilor P&G, pentru inaltele standarde profesionale si etice promovate si pentru modul in care aceste branduri au stat aproape de romani in ultimii 20 de ani.

Agentii:

Adrian Botan – McCann

Pentru consecventa de care da dovada in a demonstra ca publicitatea din Romania e creativa si merita premiata. Pentru nenumaratele campanii care au depasit granitele ca notorietate si pentru cele mai multe premii de creatie din palmares.

Media:

Adrian Sarbu

Pentru vizionarismul si leadershipul cu care a construit cel mai complet si mai profesionist trust de media din Romania, pentru vointa de a fi mereu inovator si pentru sutele de profesionisti pe care i-a format si inspirat in ultimii 20 de ani.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here