In urma castigarii contului Kronospan, pentru toate activitatile de comunicare, DDB Bucuresti a lansat prima sa campanie creata pentru acest brand. Campania va fi comunicata pe diferite canale media si va atinge un target la nivelul intregii tari. Kronospan este un grup austriac recunoscut pe plan mondial, fiind cel mai mare producator de placi pe baza de lemn din lume. El a fost fondat in 1879 si s-a dezvoltat permanent fiind prezent, in momentul de fata, nu doar in Austria, ci si in multe alte state din Europa, Asia si America de Nord. Kronospan Romania isi desfasoara activitatea pe piata locala comercializand si producand, in principal, produse pe baza de lemn (PAL, MDF, HDF, parchet, lambriuri, OSB, blaturi, glafuri etc.).

Dr. Oana Bodea, Director Marketing, Kronospan Romania, declara:
“Eram in cautarea unei agentii care sa ne ajute sa comunicam si sa dezvoltam materiale de brand pentru o perioada lunga de timp. Aveam nevoie de o noua directie in promovarea companiei si am ales cea mai buna optiune. Ne place foarte mult echipa DDB, suntem chiar impresionati de aportul creativ si strategic de pana acum”.

Angelos Coursoumis, CEO, DDB Bucuresti, declara:
“Vom sprijini Kronospan si vom valorifica planurile sale prin furnizarea de servicii de comunicare integrate, sincronizate pentru atingerea  obiectivelor finale masurabile.”

Echipa DDB Bucuresti care a conceput si coordonat noua campanie Kronospan este formata din: Mariana Neagu (Account Director), Cristina Nicsulescu (Strategy Planner), Corina Bacanu (Creative Director) Romulus Petcan (Copywriter) si Gabriel Gherca (Art Director).

Echipa Kronospan care a coordonat aceasta campanie este formata din Dr. Oana Bodea (Director Marketing), Raluca Rosu (Referent Marketing), Mircea Nedelea (Director Vanzari)

DDB BUCURESTI

Fondata in 1996, DDB Bucuresti ofera servicii de comunicare integrate, avand un portofoliu extins de clienti multinationali si locali. DDB Bucuresti este membra a DDB Worldwide Communication Group Inc., cel mai mare grup de marketing si publicitate si una dintre cele mai premiate agentii de publicitate din lume. A fost numita, de patru ori in ultimii ani, “reteaua anului” de catre Adweek si Advertising Top Network, a castigat de mai multe ori titlul de “Cea mai buna Retea din Lume”, potrivit Gunn Report and Creativity. Cu mai mult de 200 de birouri in peste 90 de tari, DDB a fost creat pornind de la principiul ca cea mai importanta forta a unei afaceri este creativitatea.

CONTACTE MEDIA
Angelos Coursoumis

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here