Christian Legat va conduce operatiunile impreuna cu fondatorul si Co-CEO Thomas Kloibhofer. La 1 Iulie 2011 Christian Legat a fost numit de consiliul de supraveghere CCC in mod oficial in functia de Co-CEO.
Christian Legat raspunde in functia sa pentru operatiuni, management, resurse umane si IT, fiind membru al comitetului director. „Am placerea sa fiu alaturi de Christian Legat de multi ani si sa lucrez impreuna cu acesta. Pentru noi, in calitate de membri ai consiliului de supraveghere, numirea lui Christian Legat in functia de Co-CEO reprezinta urmatorul pas in cariera unei personalitati cu totul deosebite si extraordinare. Pentru Competence Call Center, aceasta este inca o piatra de hotar in povestea sa de succes.”, afirma Dr. Wolfgang Baur, presedinte al consiliului de supraveghere al CCC.
„Cateva dintre societatile internationale de top sunt conduse cu deosebit succes de doua persoane in functia de CEO. Pentru Competence Call Center, in calitate de antemergator in ceea ce priveste conducerea moderna a companiilor, acest pas reprezinta o noua dimensiune in evolutia CCC, a declarat Mag. Thomas Kloibhofer. „Christian Legat este un expert cu calitati de conducere remarcabile. Acesta cunoaste CCC ca nimeni altul si intruchipeaza prin profesionalismul si competenta sa, spiritul companiei”.
in calitate de colaborator vechi, Christian Legat a activat in diverse functii de-a lungul anilor si raspunde actualmente pentru operatiunile tuturor filialelor CCC.
Specialist in call center, ambitios si laureat multiplu, Christan Legat activeaza in domeniul customer care cu pasiune si este una dintre cele mai de succes personalitati din domeniu pe plan international.

„In baza activitatii mele indelungate in Competence Call Center cunosc cel mai bine zonele strategice si operationale de afaceri ale companiei. Ma bucur sa continui cu succes pe drumul bine trasat al CCC alaturi de Thomas Kloibhofer din varful companiei, declara Christian Legat, Co-CEO.

Despre Competence Call Center:
Competence Call Center ofera servicii de call center de cea mai inalta calitate – acest lucru desfasurandu-se in peste 20 de limbi. Din septembrie 2011, Competence Call Center este activ cu o noua filiala in Paris, dintr-un total de 10 locatii existente in sapte state.
in servicii de incoming ,campanii outgoing precum si in comunicarea scrisa cu clientii, CCC dispune de 13 ani de experienta. 33 de premii internationale si mai mult de 100 de milioane de contacte cu clientii, confirma standardele inalte de calitate ale CCC

Contact:

Andreea Negrea
Customer Relations – Competence Call Center Romania

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here