Bucuresti, 26 octombrie 2010 – Compania de morarit si panificatie Titan S.A. lanseaza pe piata painea toast HapiHap, un produs original, cu un gust irezistibil si fabricat sub o noua linie tehnologica. Achizitia unui echipament modern de productie pentru panificatie, care permite ca painea sa ramana neatinsa pe durata intregului proces de fabricare si ambalare, a generat decizia Titan S.A. de a lansa pe piata un produs nou de paine toast. Astfel a luat nastere HapiHap, un brand original in gama de produse detinute de Titan S.A. ”Compania noastra a fost prima din industria de panificatie care a adus in Romania conceptul de paine toast. Ne bucuram sa putem oferi in continuare clientilor nostri performanta in calitate si un gust desavarsit, venind mereu cu noutati, precum painea toast HapiHap, recent intrata pe piata”, afirma Stefanos Krommydas, Director General al Titan S.A.

Utilizarea noii linii tehnologice de productie reprezinta garantia oferita de Titan S.A. consumatorilor ca produsele care ajung pe masa lor sunt sigure si sanatoase. ”Achizitionarea acestui echipament modern si competitiv a insemnat alocarea sumei de 15 milioane de Euro si constituie, de fapt, investitia noastra in siguranta consumatorului”, mai spune directorul general Stefanos Krommydas. Linia este capabila sa produca 3.250 de paini toast pe ora, un ritm de lucru care permite acoperirea oricarui nivel al cererii cu produse gustoase si proaspete. Fabricarea si ambalarea painii toast se realizeaza intr-un mediu complet aseptic, fapt unic in Romania si Europa, care garanteaza perfecta siguranta alimentara pentru consumator.

Gustul deosebit al painii toast HapiHap diferentiaza produsul de competitorii sai, iar aceasta concluzie a venit in urma unei cercetari de piata realizate in 2009, prin testarea sa pe mai multe categorii de consumatori. Companiile Puratos si Omnicom Media Group s-au ocupat de studiul de piata, care a cuprins sondaje pe focus grupuri. Testarea s-a derulat pe mai multe capitole – printre care forma, dimensiune, aspect, gust, textura, consistenta. ”Painea HapiHap a intrunit cele mai bune punctaje la toate acestea. Ca si alegere finala, din mai multe sortimente testate, consumatorii au indicat painea toast HapiHap drept cea mai gustoasa si cu cea mai buna consistenta”, spune Violeta Niculae, Marketing Manager al Titan S.A.

Brand-ul HapiHap a fost creat cu ajutorul companiei de strategie si design de brand BrandTailors. Consultantii acesteia au dezvoltat platforma de brand in jurul atributelor fundamentale ale produsului: fabricarea si ambalarea in deplina siguranta si, totodata, faptul ca painea Titan este secretul gustului perfect al oricarei mese. Pentru a satisface cerintele variate ale consumatorilor, noul brand propune cinci sortimente diferite: de la ”Clasic”, care inseamna painea alba pura, pana la specialitatile ”Graham”, ”Secara”, ”Integrala” si incheind cu ”Extra Soft”, cu aroma usoara de unt, pentru cele mai fine mancaruri.
Promovarea noului brand HapiHap este coordonata de agentia Grey Bucharest, care a propus un concept ludic pentru acest demers. ”Campania HapiHap s-a nascut din atributele evidente ale acestei paini: atat de gustoasa, de proaspata si speciala, incat numai uitandu-te la ea te gandesti deja la mancare! Aceste atribute si conceptul “HapiHap iti face pofta” au dus la dezvoltarea unei campanii de promovare centrata pe idea bucuriei de a savura o masa cu HapiHap”, explica Claudiu Dobrita, Creative Director Grey Bucharest.

Investitia Titan S.A. in campania de creare si promovare a noului brand se ridica la peste 400.000 de Euro. “Suntem convinsi ca acest produs nou va fi bine primit de public atat datorita gustului sau deosebit, obtinut printr-o reteta originala, cat si pentru ca el se inscrie in traditia painii Titan, de a fi secretul unei mese reusite”, completeaza marketing managerul Violeta Niculae.

Despre Titan S.A.
Titan S.A. este o companie cu traditie pe piata de morarit si panificatie, fiind una din cele mai vechi fabrici de profil din tara. Compania se numara prin liderii pietei de morarit si panificatie din Romania deoarece, de-a lungul timpului, si-a diversificat portofoliul de produse si a investit in construirea unei fabrici moderne, cu o capacitate de productie mai mare. Titan S.A. produce si comercializeaza: faina, malai, gris, pesmet, paine proaspata, toast, cereale, paste fainoase, cozonaci si specialitati de patiserie. in prezent, compania are 880 de angajati, in cele doua centre importante din Bucuresti si Targu-Mures. Pentru anul urmator, Titan S.A. isi propune investitii de aproximativ 3 milioane de Euro, destinate in special modernizarii echipamentelor si liniilor de productie, dar si extinderii retelei de magazine Belforno din Bucuresti.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here