Companiile utilizeaza USB-uri personalizate in mai multe situatii si pentru diverse scopuri, acestea fiind necesare atat in campaniile de promovare cat si pentru a construi o imagine generala buna a companiei si pentru ajutorul angajatilor.

USB-uri personalizate in campanii de publicitate

Cea mai comuna utilizare pentru USB-uri personalizate este in campaniile publicitare. Foarte multi manageri sau coordonatori ai activitatilor de promovare cu elemente printate includ aceste produse pe lista de materiale pentru promovare deoarece sunt obiecte utile si extrem de apreciate, care vor fi cu siguranta utilizate de cei care le primesc. Secretul pentru ca o campanie de promovare sa functioneze in mod corespunzator este ca obiectele oferite sa fie utilizate cat mai mult si in medii cat mai variate astfel incat sa fie vizibile unui numar mare de persoane.

USB-uri personalizate pe post de cadouri corporate

Cadourile corporate au rolul de a face angajatii sa se simta apreciati. Micile atentii pe care acestia le primesc in afara de salariu si bonusuri nu implica costuri mari pentru firma insa ajuta la relatia perfecta cu angajatii. Spre exemplu, de Martisor doamnele din comapanie pot primi in loc de clasicele martisoare, USB-uri personalizate decorate cu un snurulet care poate fi detasat. Astfel, in locul clasicelor brose sau elemente florale, ele vor primi un obiect util pe care il vor aprecia si pe care il vor utiliza ori de cate ori au nevoie.

Utilizarea USB-urilor personalizate pentru o imgine unitara a firmei

Pentru a consolida imaginea companiei si pentru a da un aspect unitar birourilor pot fi utilizate inclusiv USB-uri personalizate pe care fiecare angajat care are nevoie sa le utilizeze. In momentul in care un client sau un potential client ajunge sa discute cu angajatii si observa ca USB-urile de pe birouri sunt toate la fel si respecta imaginea de brand, vor intelege ca pentru toti angajatii imaginea este importanta si vor avea mai multa incredere intr-o colaborare pe termen lung.

USB-uri pentru intalnirile de afaceri

Atunci cand unul dintre angajatii companiei participa la intalniri de afaceri este mult mai elegant si mai profesional ca acesta sa se prezinte cu obiecte persoanlizate cum ar fi stick-urile USB decat sa scoata din geanta un USB cu diverse imprimeuri, care sa nu aiba legatura cu compania sau chiar un USB stick care promoveaza o alta firma, chiar daca aceasta firma nu are legatura cu domeniul de activitate al angajatului.

Tinand cont de toate aceste aspecte este foarte important ca firmele sa determine exact cand este momentul pentru a oferi USB-uri personalizate angajatilor si care sunt avantajele pe care acestea le ofera in campaniile de publicitate astfel incat sa foloseasca materialele promotionale in cel mai corect mod posibil.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here