București, 5 octombrie 2023: Modulul Creativ al proiectului School of Big Ideas, o inițiativă marca Publicis Groupe România, adresată studenților și tinerilor specialiști care au în vedere o carieră în industria de advertising, a adunat în total 127 de participanți. Proiectul este gândit sub forma unui program de învățare menit să abordeze cele mai importante aspecte din cele patru arii principale prezente într-o agenție de creație: Client Service, Strategy, Art și Copywriting. La Modulul Creativ al School of Big Ideas s-au înscris, în total, 476 de candidați, fiind selectați în urma evaluării 127 de tineri care au participat la cursurile creative organizate de Publicis Groupe România, 50 dintre aceștia finalizând atât partea teoretică a modulului, cât și pe cea practică.

 

Astfel, cursurile teoretice din cadrul Modulului Creativ și etapa practică au acoperit o varietate de subiecte esențiale, de la elementele fundamentale ale unei agenții de avertising, pana la rolurile fiecărui departament, cursanții învățând despre fluxul de lucru de zi cu zi al celor mai mari agenții din România și folosind proaspetele cunoștințe dobândite pentru a rezolva un brief formulat de organizatori. Toate acestea vor fi urmate de un stagiu de două luni de internship plătit, la care participanții selectați în baza rezultatelor din primele etape ale modulului vor avea ocazia să lucreze pentru clienți reali, la proiecte reale, sub îndrumarea specialiștilor în publicitate din cadrul Publicis Groupe România.

 

Domeniul comunicării este unul aflat într-o continuă schimbare și adaptare la noile contexte – social, economic, tehnologic – necesitând o atenție îndreptată constant spre tot ce este nou, popular, memorabil, cu impact. Prin noul Modul Creativ din cadrul programului School of Big Ideas, ne-am propus să le oferim tinerilor posibilitatea să descopere cum funcționează diversele departamente dintr-o agenție mare de creație, cum colaborează între ele și, astfel, ce zonă din acest domeniu li se potrivește cel mai bine pentru o carieră de lungă durată. Este modul nostru de a contribui la educarea și formarea viitoarei generații de specialiști în domeniul creativ”, a declarat despre program Anca Catarambol, Chief Talent Officer, Publicis Groupe România.

 

Modulul Creativ al School of Big Ideas s-a deschis pe 4 septembrie cu partea teoretică, fiind urmat de o parte practică ce s-a desfășurat în perioada 25 septembrie – 3 octombrie 2023. Cursanții selectați în urma acestora vor participa mai departe la internship-ul organizat de Publicis Groupe România în cadrul a trei agenții de creație – Publicis România, Leo Burnett România și Saatchi & Saatchi România. Acesta se va desfășura pe o perioadă de două luni, începând cu data de 23 octombrie 2023.

 

Participarea în cadrul School of Big Ideas este gratuită pentru toți cursanții.

 

 

 

Despre Publicis Groupe – The Power of One

Publicis Groupe România, prezent de peste 25 ani pe piața locală, este cel mai mare grup de marketing, comunicare și transformare digitală din România, având la bază sinergia dintre Creativitate și Tehnologie. Grupul oferă clienților acces la cele mai avansate Servicii și Instrumente de lucru, concentrate în patru arii de expertiză: Comunicare, Media, Data și Tehnologie.

Cu o expertiză solidă în toate verticalele de business relevante, Publicis Groupe România asigură, prin modelul său de business – Power Of One – un Management fluid al Resurselor și Competențelor alocate fiecărui Client în parte.

În portofoliul Publicis Groupe România se află unele dintre cele mai puternice agenții de marketing și comunicare din lume: Publicis, Publicis Relations, Leo Burnett, Saatchi&Saatchi, The Geeks, MSL The Practice, MSL Consultants, Zenith, Starcom și Spark Foundry. www.publicisgroupe.com | Twitter:@PublicisGroupe | Facebook | LinkedIn | YouTube | Viva la Difference!

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here