Da, societatea evolueaza in permanenta atat in cat si in afara contextului dezvoltarii economice. Concepte se inchid si se deschid, modificand radical modul in care sunt privite lucrurile. Luxul nu mai este o forma de a te diferentia de ceilalti, ci de a-ti demonstra apartenenta la un grup. Posesiunile foarte confortabile precum si imprejurimile deosebite nu mai sunt suficiente. Luxul trebuie sa inoveze in permanenta, sa ofere un pachet complet spre a satisface nu numai nevoile cumparatorilor, ci si orgoliul inerent unei asemenea investitii.
Piata calatoriilor premium si lux se supune si ea acestor schimbari, oferind mai mult decat reperele deja clasice, chiar daca importanta lor nu este intrinsec atacata de noile « must »-uri. 

In linia « must have »-urilor intra si “KINGS HOLIDAY”, prima si singura manifestare dedicata turismului exclusivist, ce reuneste cele mai extravagante si luxoase oferte de Sarbatori, vacanta si – in permiera – preventie medicala si imbunatatirea calitatii vietii. In perioada 20 – 22 noiembrie 2009, la World Trade Center, Bucuresti, se da startul calatoriilor de 7 stele! “KINGS HOLIDAY” va reuni reprezentanti ai marilor agentii de turism, cei mai importanti jucatori din piata tur operatorilor, hotelieri de marca, dar si publicul larg.

Momentul ales permite promovarea ofertelor de sarbatori, dar si pentru lunile ianuarie-martie 2010 fara nici un impediment. Intr-un peisaj agitat din punct de vedere economic, este vital ca agentii economici sa transmita un mesaj pozitiv, de unitate si putere. IAcum este momentul pentru o expunere cat mai puternica si variata a ofertei, a imaginii, a brandului, iar o manifestare expozitionala este mai mult decat indicata. Este cea mai cost effective, daca se face un calcul al banilor investiti in comparatie cu imaginea castigata fata de competitie in mod direct, cu expunerea de dinaintea, din timpul si dupa eveniment in media. Toate acestea incepand de la numai 255E + TVA/stand!

Paradoxal, nu? Sa discutam despre oferte de mii de Euro, dar costuri de participare minimaliste… Nu si pentru noi. Intr-un timp in care este nevoie de initiative deosebite, vizionare, acordam o sansa in plus celor care vad „the big picture”, asa cum o facem noi. Si da, nu am uitat: important de subliniat este faptul ca prima editie garanteaza unicitatea unui eveniment, dar si interesul crescut din partea mass media!

Celebrul „time is money” ma face sa ma gandesc la „travel is money”. Prin “KINGS HOLIDAY” tintim oamenii cu venituri semnificative, atat cetatenti romani cat si straini (ex: expati) care sunt interesati de achizitionarea unor servicii de lux. De obicei vorbim despre persoane care au depasit varsta de 30 de ani si sunt consumatori optimi pana la cca. 55 de ani. Evident asta nu este o regula! Acesti clienti provin din mediul urban si sunt fie VIP-uri, proprietari de afacere sau ocupa functii de management in cadrul companiilor.
Aceste persoane, indiferent de varsta, doresc standarde inalte, fie pentru propriul confort fie pentru a-si sustine imaginea. Sunt oameni care au pretentii foarte mari si nu se grabesc sa cumpere, preferand sa analizeze atent inainte fiecare oferta.
Va ganditi deja la jacuzzi-uri fierbinti savurate cu sampanie racita direct in zapada pura a muntilor inalti; plaje exotice unde albastrul azur al oceanului se continua cu cerul, si unde, vegetatia luxurianta reprezinta o provocare; croaziere exclusiviste al caror unic scop este de a rememora romantismul marilor vase de lux din trecut in timp ce admiri jocul de lumini multicolore de pe mal?

Cu ajutorul companiilor precum Pro Tours (partener), Paralela 45, 4 U Travel, Reality Tourism, Carpe Diem Travel, Romadria Confort, Round the World Travel, La Piovra, Dor de Bucovina si Travel Advisor Media tinuturile indepartate dominate de legenda, aventura si, neaparat, exclusivism devin realitate! Si cum nimic nu se poate face de unul singur, organizatorii BDOBC si Net Worth Advisory beneficiaza de sprijinul partenerului strategic ANAT.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here