United Marketing Partner, agenție de marketing full-service cu o experiență de 16 ani pe piața din România, este partenerul de PR și marketing integrat al Alfredo Seafood, marcă dezvoltată de Romfood Trading, unul dintre principalii importatori şi distribuitori de produse din peşte şi fructe de mare din România.

United și Alfredo Seafood au colaborat și în anii trecuți pe diferite proiecte, evenimente și consultanță de marketing. Parteneriatul actual vizează creșterea notorietății mărcii Alfredo în rândul consumatorilor români, a imaginii mărcii pe principalele segmente de piață și în rândul retailerilor și creșterea vânzărilor de pește proaspăt și congelat.

United a mizat întotdeauna pe dezvoltarea unor strategii care merg mai departe de triunghiul clasic: poziționare – atribut – personalitate, cel mai important capitol fiind constituit de construirea unei viziuni de piață.

Considerăm că, într-o perioadă în care brandurile sociale devin din ce în ce mai relevante, atunci cand ai pe mână un brand care are chiar în esența sa elementele unei misiuni sociale, este necesar să gândești strategia de brand și orice activitate de comunicare mult mai profund și plecând chiar din acea esență socială. Viziunea pe care noi am articulat-o pentru Alfredo, nu este doar o viziune de brand ci o viziune socială, pentru că vizează aspecte esențiale ale vieții consumatorilor: sănătatea și alimentația sănătoasă. O asemenea viziune va angrena toată piața unde activează clientul nostru: retailerii, importatorii, producătorii și chiar mass-media. Cu toții ne dorim să conlucreze pentru a educa consumatorul în ideea adoptării unui stil de viață si de alimentație mai sănătos. Acest lucru se traduce și prin creșterea ponderii peștelui în alimentație, deoarece este cel mai sănătos tip carne. În elaborarea acestei viziuni am pornit de la situația actuală a consumului de pește în România, unde se mănâncă pește în medie o dată la 3 săptămâni, precum și de la o premisă nutrițională majoră: toți medicii sunt de acord că ar fi bine ca oamenii să mănânce pește măcar o dată pe săptămână. Ne-am propus să ajungem la acest nivel în cinci ani și pornind de aici ne-am dat seama că astfel valoarea pieței de pește și fructe de mare s-ar tripla și ar ajunge la 1 miliard de euro!”, explică Dan Cîrstea, Managing Partner United.

Diferența dintre viziunea unui brand social și cea a unui brand comercial este constituită de accentul pe care îl punem pe factorul uman, în primul caz. Alfredo Seafood este o marcă căreia îi pasă în mod sincer de nevoile oamenilor și aceasta este ideea pe care vrem să o comunicăm. Consumatorul modern are anumite așteptări: își dorește hrană curată, din zone sigure, certificate, iar noi vrem să știe că nevoile lui sunt luate în considerare și îndeplinite. Pe de altă parte, noi la Alfredo traim în modul cel mai concret aceasta viziune: mâncăm toți angajații împreună, o dată pe săptămână, pește!”, a spus Mihai Cristian Dărmănescu, fondatorul mărcii Alfredo și director al Romfood Trading, compania care operează marca.

Alfredo Seafood își propune ca împreună cu United să educe consumatorul și să evidențieze beneficiile pe care le aduce prezența constantă a peștelui și fructelor de mare în dieta noastră. În acest scop a fost demarată campania “Nicio săptămână fără pește pentru români” ce vizează schimbarea obiceiurilor alimentare defectuoase prin înlăturarea preconcepțiilor asociate peștelui, produselor pe bază de pește și fructe de mare, precum și furnizarea unor informații corecte și cât mai complete pe teme de nutriție. Acest demers este proiectat pe mai mulți ani și va consta într-o serie de campanii și evenimente, online și offline, dedicate mass-media, retailerilor și publicului larg, dar și angajaților Alfredo.

United este responsabilă de coordonarea tuturor activităților strategice de comunicare, de relații cu presa, de organizare de evenimente, creatie si planificare de media.

În virtutea colaborării anterioare cu United Marketing Partner, actualul parteneriat a venit ca o continuare firească a unei relații de succes. “Noi căutăm la partenerii noștri o înțelegere a domeniului în care activăm și capacitatea de a stabili o strategie personalizată care să ne poată ajuta în atingerea obiectivelor de business. Rezultatele obținute în colaborările anterioare, calitatea profesională a celor de la United, precum și corectitudinea relațiilor pe termen lung au fost câteva dintre motivele pentru care ne-am decis să creștem parteneriatul cu United Marketing Partner”, adaugă Mihai Cristian Dărmănescu, Director General al Romfood Trading.

###

United este o agenție de marketing full-service independentă, prezentă pe piața de marketing din anul 2000. Agenția a dezvoltat de-a lungul timpului peste 3.500 de proiecte și campanii de comunicare pentru companii locale și multinaționale, precum și organizații guvernamentale sau non-profit. În prezent oferă servicii de marketing integrate: PR, consultanță de marketing, branding, publicitate, organizare de evenimente B2B și B2C, marketing online, producție. Alaturi de alte metodologii proprii, United a elaborat pentru clienții săi un sistem complex de măsurare a rezultatelor campaniilor de PR. Agenția are specializări pe marketingul FMCG, de imobiliare, de centre comerciale, turistic, financiar, health&pharma si B2B.

Alfredo Seafood (www.alfredoseafood.ro) figurează între primele trei mărci din România pe segmentul de pește și fructe de mare, oferind românilor produse proaspete și minim procesate. Brandul Alfredo Seafood este dezvoltat de către compania Romfood Trading fiind unul dintre principalii importatori şi distribuitori de produse din peşte şi fructe de mare din România. A fost creat de Mihai Cristian Dărmănescu şi Daniel Florin Nistor şi lansat în anul 2013. Datorită experienţei şi relaţiilor internaţionale cu marii producători de peşte din lume, dar şi al celor trei linii de procesare și ambalare automatizate şi de înaltă productivitate din cele două fabrici din Constanța şi Bucureşti, produsele cu marca Alfredo Seafood sunt distribuite atât în cele mai importate lanţuri de hypermarketuri şi supermaketuri din ţară, precum Kaufland, Carrefour, Mega Image, Metro, Billa, Cora, Penny etc., cât şi în peste 300 de magazine de comerţ tradiţional.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here