Mega Image va continua in urmatorii doi ani sa se extinda in acelasi ritm din anii trecuti, cu investitii de circa 50 de milioane de euro pe an, iar la sfarsitul trimestrului al treilea va inaugura si al doilea centru logistic, in stefanesti, a declarat seful Mega Image Romania, Vassilis Stavrou, anunta Mediafax.

Mega Image a investit in ultimii ani sume situate in jurul a 50 de milioane de euro pentru a deschide anual 70-100 de magazine. Mai importanta decat numarul magazinelor noi este suprafata totala de spatiu de retail inaugurata in fiecare an, potrivit directorului.

„Pentru anul urmator vom continua la fel. Vom investi in jur de 50 de milioane de euro si vom deschide aproximativ acelasi numar de magazine. Numarul de magazine deschise depinde de suprafata, astfel ca pot fi 70-80-90 (mp, n.r.) … Vom pastra acelasi ritm pentru viitorul previzibil, care ar fi urmatorii doi ani”, a spus el.

Compania si-a propus si anul trecut 100 de magazine noi, dar a deschis 71 de unitati.

In urmatorii ani, retailerul va continua sa se extinda in Romania in zonele in care este deja prezent, respectiv Bucuresti, Ilfov, Brasov, Constanta, Dambovita, Giurgiu, Ialomita si Prahova.

De asemenea, compania inaugureaza in acest an noul centru logistic, care va avea aproximativ 34.000 de metri patrati, similar cu primul centru al retailerului, cel din Popesti – Leordeni.

„Al doilea centru logistic al Mega Image se afla in constructie in localitatea stefanesti. Este o investitie a noastra de 22 de milioane de euro. Centrul va fi deschis la sfarsitul trimestrului al treilea al acestui an”, a declarat Stavrou.

Seful Mega Image a anuntat si investitia companiei in cel mai mare magazin deschis de Mega Image in Romania pana in prezent, Concept Store din zona Baneasa, inaugurat in decembrie anul trecut. Mega Image detine cladirea, spatiul in care opereaza Decathlon fiind inchiriat.

„Investitia pentru cladire, nu numai spatiul in care se afla Mega Image, dar si pentru Decathlon, a fost in total de circa 9 milioane de euro, fara a lua in considerare costul terenului”, a spus el.

Magazinul din Baneasa, cu o suprafata de 2.100 de metri patrati, este cel de-al patrulea Concept Store al companiei in Bucuresti.

Retailerul a incheiat anul trecut cu rezultate mai bune decat in 2014, iar cresterea va continua si in acest an, a afirmat seful Mega Image, fara a furniza insa cifre.

„Cred ca in prima jumatate a acestui an cresterea va continua in mare parte in acelasi ritm ca in 2015, dar in a doua jumatate a anului, cand vom compara cu rezultatele bune din a doua parte a anului trecut, vom avea o provocare mai mare. Dar cred, avand in vedere cum evolueaza piata si consumul, ca si anul acesta va fi unul bun”, a spus el.

Reducerea TVA a ajutat la cresterea consumului si a dat un impuls pietei de retail, a afirmat directorul Mega Image. TVA pentru alimente a fost redus in iunie anul trecut de la 24% la 9%, in timp ce rata generala de TVA a coborat de la inceputul acestui an de la 24% la 20%.

Directorul de marketing al companiei, Adrian Nicolaescu, a declarat la finele lunii octombrie ca Mega Image mizeaza pe afaceri de 650-700 milioane euro pentru anul 2015, in crestere cu aproape 30%.

Referitor la posibilitatea unei achizitii pe piata locala, Stavrou a declarat ca Mega Image este deschis oricarei oportunitati, dar nu vede in acest moment o astfel de situatie in piata.

„Avem radarele pornite, dar nu intentionam sa facem orice achizitie”, a afirmat directorul general al Mega Image.

Fondat in 1995, Mega Image este cel mai mare lant de supermarketuri din Romania, cu o retea de 471 magazine in Bucuresti, Constanta, Ploiesti, Brasov, Targoviste si alte orase din tara, sub marcile Mega Image, Shop&Go, AB COOL FOOD si Gusturi Romanesti.

Mega Image face parte din Delhaize Group, retailer international infiintat in 1867 in Belgia care opereaza in prezent pe trei continente. Delhaize a fost preluat recent de grupul olandez Royal Ahold.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here