QuickMobile, cel mai mare specialist in tehnologie din Romania, a inregistrat anul trecut afaceri de peste 45 milioane de euro, in crestere cu circa 20% comparativ cu anul 2013. Cresterea a fost sustinuta in mare parte de introducerea in oferta a unei noi categorii de produse – gadget-urile, din care fac parte ceasurile inteligente, bratarile de monitorizare a activitatilor zilnice, ochelarii inteligenti, camerele sport si cele outdoor.

„In 2014, ca si in anii anteriori, ne-am concentrat pe distributia si lansarea in premiera pe piata romaneasca a telefoanelor mobile si tabletelor de la cei mai mari producatori premium la nivel mondial, intr-un timp cat mai scurt de la lansarea pe piata internationala. in plus, am inclus in oferta si categoria de gadget-uri, care estimez ca va cunoaste o explozie in randul utilizatorilor in urmatorii 2 sau 3 ani”, a declarat Tudor Tiboc (foto), General Manager QuickMobile.

Printre produsele aduse in premiera pe piata din Romania de catre QuickMobile in 2014 se numara iPhone 6 si 6 Plus, Samsung Galaxy Note Edge, Motorola Nexus 6, LG G3, Sony Xperia Z3 sau ochelarii Google Glass. in ceea ce priveste produsele cele mai comercializate anul trecut, pe segmentul de telefoane mobile si tablete, acestea au fost varfurile de gama, precum: iPhone 6 in versiunea de 16GB/Silver, urmat in topul vanzarilor de LG G3, Samsung Galaxy S5, Xiaomi Redmi 1s si Sony Xperia Z3 Compact. De altfel, categoria telefoanelor mobile si a tabletelor reprezinta 65% din cifra de afaceri din 2014, in timp ce gadget-urile au contribuit in proportie de 15%.

„O noua categorie introdusa in business-ul QuickMobile in 2014 a fost cea a brandurilor de lux, destinata in mare parte femeilor. Aceasta a contribuit la afacerile companiei cu aproximativ 2%, insa estimam ca treptat ponderea va creste deoarece tot mai multe femei isi doresc sa investeasca in accesorii premium pentru telefoanele pe care le detin”, a declarat, la randul sau, Angela tiboc, Director al Diviziei de Fashion&Lifestyle.

Printre cele mai comercializate produse din categoria brandurilor de lux s-au numarat castile cu fir si microfon de la Frends, din colectia Taylor, preferate si de marile vedete internationale, precum Emma Watson, Drew Barrymore sau Jessica Hart. in topul preferintelor brandurilor de lux comercializate de catre QuickMobile s-a numarat Moschino, urmat de Guess si Christian Lacroix.

„Clientele care au optat pentru accesoriile de lux, fie ca vorbim de huse sau casti, au ales culori vii, puternice, care sa urmeze tendintele in moda si care sa fie foarte versatile si usor de asortat oricarei tinute”, a mai spus Angela tiboc.

Investitii de peste 6 milioane lei intr-un sediu nou si platforma online in 2014, plus inaugurarea unui nou concept de magazin 360° pentru acest an

Anul trecut, QuickMobile a realizat investitii de peste 5 milioane de lei intr-un nou sediu in Baia Mare, cu o suprafata de peste 2.000 metri patrati. Mai mult de 70% din spatiu este destinat desfasurarii proceselor operationale de manipulare si livrare a produselor atat pe piata locala, cat si catre destinatii internationale, precum Germania, Marea Britanie si Franta.

„Extinderea operatiunilor si catre pietele internationale a impus dezvoltarea spatiilor logistice din Baia Mare, astfel incat, in prezent, ne desfasuram activitatea intr-un sediu care corespunde pe deplin nevoilor noastre si ne ajuta sa livram in continuare produse si servicii de calitate tuturor clientilor”, a adaugat Tudor Țiboc.

Mai mult, anul trecut, compania a continuat investitiile in dezvoltarea site-ului pentru a asigura o experienta de shopping similara cu cea a marilor retaileri internationali. „Pe partea de servere, investitiile s-au ridicat la aproximativ 1 milion de lei, in timp ce investitiile in site au cumulat peste 450.000 de lei si au reprezentat peste 8.000 de ore de munca, pentru a putea asigura o experienta de navigare perfecta”, a mai spus directorul QuickMobile.

Pe langa platforma online, compania mai detine o retea nationala cu 14 puncte de vanzare, in cele mai importante centre comerciale din tara. Pentru acest an, QuickMobile vizeaza investitii in reamenajarea tuturor spatiilor intr-un nou concept – open space 360° – care sa asigure clientilor o si mai buna experienta de cumparare.

Tot pentru acest an, directorul QuickMobile estimeaza cresterea ponderii in business a produselor premium, precum si o dezvoltare a segmentului de gadget-uri, pe fondul noilor lansari la nivel mondial. De altfel, si anul acesta QuickMobile va continua sa puna la dispozitia clientilor din Romania cele mai noi produse, in cel mai scurt timp de la lansarea lor in cadrul celor mai importante evenimente internationale din industria telecom, precum Mobile World Congress din Barcelona, CeBit din Hanovra sau IFA Berlin.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here