Star Storage, furnizorul roman de top pentru solutii de stocare, arhivare si management de informatii (date si documente), servicii de externalizare si servicii Cloud, lanseaza aplicatia „Contract Admin by Star Storage” in Apple Store. Aceasta aplicatie este extensia mobila a solutiei „Administrarea Contractelor” de la Star Storage, care in plus fata de modul traditional de acces, permite utilizatorilor sa-si gestioneze contractele, documentele si evenimentele asociate intr-un mod sigur si in conditii de maxima mobilitate. Aplicatia „Contract Admin by Star Storage” este disponibila acum gratuit in Apple Store pentru utilizatorii solutiei „Administrarea Contractelor” si functioneaza pe toate versiunile curente de tablete iPad.

Aplicatia „Contract Admin by Star Storage” asigura urmatoarele functionalitati cheie:

Tablou de bord – pentru monitorizarea rapida a evenimentelor si alertelor asociate contractelor si documentelor;
Navigare – cautare prin dosarele contractelor si documentelor asociate, folosind perspective diferite pentru a satisface nevoile diverselor roluri din organizatie;
Cele mai recente – acces rapid la contractele si documentele noi sau recent salvate pe tableta pentru consultare offline;
Servieta mea – vizualizare contracte si documente salvate direct pe iPad pentru consultare, fara a fi nevoie de acces la retea (offline);
Favorite – acces rapid la contracte si documente asociate, marcate astfel din toate celelalte sectiuni ale aplicatiei;
Cele mai vizionate – un memento usor de accesat pentru a regasi rapid informatiile accesate in trecut (astazi, ieri, in ultima saptamana sau mai vechi).

“Indiferent de locatia unde se afla, cu aplicatia “Contract Admin by Star Storage” disponibila in Apple Store, un utilizator poate avea la indemana rapid toate contractele si documentele asociate de care are nevoie. Aplicatia Star Storage pune la dispozitia utilizatorului o interfata intuitiva si dinamica, specifica Apple, prin care acesta poate cauta in dosarele contractelor si documentelor asociate, putand sa le salveze pe tableta pentru a le accesa si consulta complet si in modul offline. Astfel, toate organizatiile care vor sa-si gestioneze eficient contractele si sa beneficieze de avantajele solutiei noastre „Administrarea Contractelor” o pot face acum si in modul specific mobilitatii maxime, caracteristic tabletelor. Pentru cei care nu doresc sa investeasca initial in implementarea on-premises a solutiei si doresc sa plateasca doar utilizarea efectiva, cand au nevoie si doar pentru atat timp cat au nevoie, oferim aceasta solutie si ca serviciu Cloud, furnizat din propriul nostru Centru de Date.”, a declarat Catalin Paunescu, Managing Director Star Storage.

Solutia „Administrarea Contractelor” este o componenta din „Fabrica de Solutii Star Storage – Solutii de business adevarate, nu platforme” si poate fi aplicata de catre orice organizatie sau departament, indiferent de domeniul in care isi desfasoara activitatea, pentru toate tipurile de contracte, fie ca acestea sunt de vanzare, de cumparare, de servicii etc. Caracteristicile solutiei „Administrarea Contractelor” asigura oricarei organizatii beneficii majore, atat din punct de vedere al reducerii costurilor interne, cat si din perspectiva controlului riscurilor sau a posibilitatilor de a creste satisfactia clientilor. Numeroasele beneficii ale solutiei contribuie semnificativ la fundamentarea proceselor decizionale si de business dintr-o organizatie si la reducerea timpului aferent acestora.

Astfel, utilizatorii solutiei „Administrarea Contractelor” pot:

Sa gestioneze unitar toate contractele si informatiile asociate, fie ca acestea sunt de tip vanzare sau cumparare;
Sa aiba acces permanent, securizat la o evidenta foarte clara si completa a tuturor contractelor si a tuturor documentelor relationate la un contract – anexe, acte aditionale, comenzi, facturi etc., pe toata durata de viata a acestora;
Sa gestioneze setul complet de informatii, inclusiv modificarile aparute in timp (cum ar fi valoarea actualizata in urma actelor aditionale) prin fisa la zi a caracteristicilor contractuale;
Sa fie permanent la curent cu evenimentele importante din ciclul de viata al contractelor, pentru a nu pierde oportunitatea renegocierilor sau reinnoirilor din timp;
Sa aiba o perspectiva de ansamblu asupra tuturor partenerilor prin centralizarea tuturor informatiilor contractuale relevante despre un partener (integrand perspectivele de furnizor sau client);
Sa navigheze facil printre date si documente, tinand cont de nevoile specifice fiecarui departament din organizatie;
Sa-si minimizeze lucrul cu hartia si riscul pierderii contractelor si a documentelor asociate.

Solutia „Administrarea Contractelor” de la Star Storage a fost dezvoltata pe platforma EMC Documentum si poate fi implementata on-premises sau ca serviciu Cloud – StarVault eContracts accesat din Centrul de Date Star Storage Tier-III, conform specificatiilor Uptime Institute, oferind redundanta completa la nivel de alimentare cu energie electrica, climatizare, echipamente de retea si conectivitate, cu o disponibilitate garantata de minim 99,982% si securitate de top.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here