O companie matura si dedicata clientilor, o noua structura de business si o echipa completa de top management. Ambient, unul dintre liderii pietei autohtone de comert cu materiale de constructii, finisaje si amenajari interioare, implineste 19 ani de existenta pe piata din Romania.

Astfel, daca anul trecut, compania ajungea la varsta maturizarii (18 ani), fiind recent trecuta printr-un proces de reorganizare si repozitionare a propriului business, acum, Ambient si-a obtinut stabilitatea si reconfirma promisiunile realizate fata de clientii si partenerii sai.

,,Anul trecut am sarbatorit ,,majoratul” Ambient,  realizand si un bilant al tuturor momentelor foarte bune dar si dificile care au format compania si echipa aflata la conducerea ei pe tot parcursul celor 18 ani. Dar cel mai important lucru de care suntem mandri la cea de a nouasprezecea aniversare este ca am reusit sa folosim toata aceasta experienta tocmai pentru a deveni mai buni in ceea ce facem pe piata din Romania: avem un business sanatos si in crestere de la an la an, orientat catre client si sustinut de o echipa profesionista de top management,” a declarat domnul Ioan Ciolan, Directorul General al Ambient.

in prezent, Ambient este o companie organizata in doua divizii, adresate celor doua tipuri principale de clienti: retail si distributie. Divizia Retail este formata din reteaua de 12 centre comerciale. Fiecare centru comercial este locul in care clientii gasesc solutii complete pentru proiectele lor de renovare si constructie a casei. Divizia de distributie este formata dintr-o puternica retea de vanzari cu 14 puncte de lucru si depozite de materiale de constructii. Companiile care construiesc, ca si mesterii specializati, gasesc in Ambient un partener pe termen lung si conditii comerciale adecvate afacerii lor.

Ambient – 19 ani de succes

3 februarie 1993 – infiintare, capital integral romanesc.
1995 – Sunt deschise primele 7 magazine proprii, in Sibiu. Magazinele comercializau materiale pentru finisaje, instalații și produse pentru amenajarea locuinței.
1997 – Se deschide, in Sibiu, primul depozit de materiale pentru construcții intr-un spațiu propriu.
1998 – Relansare sub brandul Universal Ambient.
2000 – Universal Ambient se extinde in afara Sibiului prin participare directa sau prin franciza. Primul magazin se deschide la Cluj-Napoca.
2002 – Ambient inaugureaza, la Sibiu, primul centru comercial integrat orientat catre client, specializat in materiale de constructii, finisaje si amenajari din Romania. Purtand numele Casa Ambient si lansand astfel sloganul „Casa casei tale”, centrul comercial da startul unui tip nou de comert in Romania.
2003 – 2004 – Are loc inaugurarea centrelor comerciale Casa Ambient din: Bistrița, Mediaș, Sighisoara.
2004 – Este infiintata Ambient Logistic Sibiu, care centralizeaza activitatea logistica necesara retelei de centre comerciale si puncte de distributie.
2005 – Ambient adopta o noua identitate vizuala care raspunde mai bine anvergurii afacerii si directiei strategice. Are loc inaugurarea centrelor comerciale din Alba Iulia si Cluj Napoca.
2006 – Sunt inaugurate centre comerciale de materiale de construcții, finisaje și amenajari la Targu Mureș, Deva, Baia Mare și Gheorgheni.
2007 – Ambient devine partener oficial al Programului „Sibiu Capitala Culturala Europeana”, parteneriat care semnifica implicarea Ambient in programul cultural desfașurat pe tot parcursul anului. Parteneriatul continua in fiecare an
2008 – Ambient devine societate pe acțiuni. Ambient SA consolideaza afacerea de baza, avand capacitatea sa asigure proceduri interne unitare si eficiente, o vizibilitate crescuta, standardizare si replicabilitate.
2008 – Demareaza procesul de transformare organizationala, care are drept scop crearea a doua business units, Retail si Distributie, adresate celor doua segmente principale de clienti.
2008 – Are loc deschiderea centrului comercial din Ramnicu Valcea.
Iunie 2009 – august 2010 – Are loc un proces de planificare a afacerii pe termen lung. Consolidarea afacerii Ambient. Cele doua unitati de business sunt Retail – reteaua de 12 centre comerciale adresate clientilor finali si Distributie – reteaua de vanzari catre clientii contractuali.
2011 –  Deschiderea in Ambient a celor mai inovatoare showroom-uri de finisaje, sub brandul “Galeria cu Idei”:  in Sibiu, Baia Mare, Cluj Napoca, Bistrita, Alba Iulia, Targu Mures si Ramnicu Valcea.

Despre Ambient
Ambient este o companie al carei capital este integral romanesc si a carei principala activitate este comercializarea materialelor de constructii, finisaje si amenajari interioare. infiintat  in 1993, Ambient a inaugurat primul DIY din Romania, in aprilie 2002, la Sibiu. Ambient acopera intreg centrul tarii cu o retea de 12 centre comerciale si 2 depozite logistice.

Pentru familiile care construiesc si renoveaza, ca si pentru companiile de constructii, Ambient este partenerul care se implica direct in solutionarea dificultatilor specifice proiectelor acestora. Mai multe detalii despre Ambient sunt disponibile la adresa www.ambient.ro.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here