Proceduri avansate pentru dezinfectarea spațiilor, intervale mari de timp între cazarea oaspeților în aceeași cameră și un nou concept pentru micul dejun se numără printre măsurile menite să le ofere turiștilor siguranță.

București, 8 mai 2020. Cele trei hoteluri dezvoltate și administrate de Apex Alliance Hotel Management în București – Hilton Garden Inn Old Town, Hilton Garden Inn Bucharest Airport și Courtyard by Marriott Bucharest Floreasca – vor fi gata să își întâmpine turiștii prin implementarea unor măsuri semnificativ sporite de siguranță, odată cu ridicarea restricțiilor și cu revenirea cererii pentru cazare.

Cele trei hoteluri, care oferă un număr total de 678 de camere în zone strategice ale Bucureștiului – Centrul Vechi, Aeroportul Internațional Henri Coandă și zona de business din nordul Capitalei, vor fi dezinfectate de o companie certificată înainte de a-și redeschide ușile pentru turiști, prin proceduri avansate de dezinfecție aprobate de instituții abilitate în domeniu. De asemenea, oaspeții vor avea opțiunea de a-și face singuri curățenie în camere, stând astfel la distanță de angajații hotelului și câștigând puncte în conturile lor de membri, pe care le pot transforma ulterior în reduceri la cazările următoare sau la restaurantele hotelurilor. În cazul în care oaspeții optează pentru serviciile de curățenie oferite de hotel, angajații care se ocupă de acest lucru vor purta echipament de protecție.

Una dintre cele mai importante măsuri de siguranță este păstrarea unui interval de 3 zile (72 de ore) înainte de cazarea următorului oaspete într-o cameră. De asemenea, un nou concept de mic dejun și de room service cu ambalaje de unică folosință, comandă prin telefon sau la restaurant va asigura distanțarea socială și contactul minim cu ceilalți oaspeți.

Ultimele două luni au fost o perioadă cum nu am mai întâlnit niciodată în sectorul turistic. Am făcut toate eforturile posibile pentru a păstra cât mai multe locuri de muncă în hotelurile noastre și pentru a asigura bunăstarea și siguranța angajaților noștri și a familiilor lor. Odată ce se va încheia pandemia, ne așteptăm ca cererea pentru cazare să crească din nou, chiar dacă într-un ritm mai lent. Planul nostru este să reîncepem operațiunile cu același entuziasm și aceeași dedicare ca întotdeauna, dar și cu măsuri excepționale de siguranță prin care ne încredințăm că oaspeții noștri se pot bucura de una dintre cele mai sigure vacanțe în hotelurile noastre. Angajații și oaspeții noștri stau la baza afacerii noastre și în prezent depunem eforturi semnificative pentru a implementa măsuri sporite de siguranță și noi concepte pentru întâlniri și evenimente, adaptate noului context în care trăim.  Avantajul nostru ca societate de management hotelier este că suntem rapizi și adaptabili în luarea deciziilor, fie că vorbim despre reducerea costurilor și protejarea investițiilor, fie despre implementarea unor măsuri sporite de siguranță pentru oaspeții noștri”, a declarat Gerhard Erasmus, CEO Apex Alliance Hotel Management.

 

 

Printre schimbările realizate în măsurile de siguranță ale hotelurilor dezvoltate și administrate de Apex Alliance Hotel Management se mai numără:

  • Creșterea frecvenței dezinfectărilor spațiilor publice ale hotelurilor
  • Încurajarea folosirii cheii digitale, pentru a intra cât mai puțin în contact cu angajații hotelurilor
  • Limitarea accesului în fitness center (odată cu redeschiderea), în funcție de suprafața acestuia
  • Înlocuirea cănilor/paharelor din camere cu unele de unică folosință
  • Utilizarea liftului de către o singură persoană/familie/cuplu care stă în aceeași cameră
  • Utilizarea echipamentelor de protecție de către toți angajații hotelurilor.

Toate aceste măsuri se vor adăuga verificării temperaturii angajaților și a simptomelor respiratorii, gestionarea cozilor formate de turiști prin markere pe podea, pentru a asigura o distanțare de cel puțin un metru și așezarea meselor în restaurant (odată cu redeschiderea) pentru a asigura o distanță de cel puțin un metru între mese, dar și între scaunele așezate la aceeași masă.

Pandemia COVID-19 va schimba clar industria turismului, mai mult decât orice eveniment important din istoria recentă. Vom vedea modernizări ale hotelurilor și schimbări în proceduri și concepte. Lumea se schimbă și trebuie să ne adaptăm, oferind oaspeților noștri toate măsurile de precauție de care au nevoie, la un preț corect. Ne așteptăm ca industria să înceapă să crească în vară, dar, în ansamblu, estimăm că sectorul turistic va înregistra o scădere cu 80% în acest an față de 2019. Este o parte a economiei care angajează peste 230.000 de oameni în România și are nevoie de un sprijin puternic din partea guvernului în această perioadă”, a mai precizat Gerhard Erasmus.

Pe lângă cele trei hoteluri care sunt complet funcționale – Hilton Garden Inn Old Town, Hilton Garden Inn Bucharest Airport și Courtyard by Marriott Bucharest Floreasca – Apex Alliance Hotel Management dezvoltă în prezent alte două unități în București – Autograph by Marriott și Moxy by Marriott, ambele situate în zona Centrului Vechi, oferind peste 300 de camere în total.

Despre Apex Alliance Hotel Management

Apex Alliance Hotel Management (AAHM) este un operator independent care se concentrează pe stabilirea și dezvoltarea parteneriatelor de lungă durată cu investitorii instituționali, proprietarii de hoteluri sau fondurile de capital privat, oferind în același timp servicii de management hotelurilor lor existente sau viitoare, cu o echipă dedicată de hotelieri pasionați. Misiunea companiei este de a obține un randament premium al investițiilor, oferind în același timp clienților cele mai bune servicii, în cadrul standardelor de marcă ale lanțului internațional selectat. Viziunea companiei este de a deveni cel mai mare operator hotelier independent din Europa Centrală și de Est printr-o abordare creativă și atentă, luarea rapidă și adaptativă a deciziilor și flexibilitatea în sectorul în continuă schimbare al ospitalității și turismului. Obiectivul AAHM, în calitate de operator independent, este să asigure relația dintre investitorii / proprietarii de hoteluri care nu sunt hotelieri și nu au experiență și cunoștințe de administrare a hotelului zilnic și lanțuri hoteliere internaționale care furnizează mărci prin acordurile de franciză.

Compania deține și administrează hoteluri din România, Lituania, Letonia și Estonia. Pentru mai multe informații, accesați http://www.apexalliancehm.eu/.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here