• În 2019, trendul în turism este dictat de destinațiile exotice;
  • Filadelfia Turism susține piața concurențială atât la nivel național, cât și la nivel european, oferind clienților garanția prețului competitiv;
  • Filadelfia Turism și Ruefa Escape Travel încheie anul 2018 cu o creștere a cifrei de afacere de 30% față de 2017.

 

Bistrița, 28 ianuarie 2019: Tendințele vacanțelor pentru 2019 se învârt în jurul destinațiilor exotice. Odată cu creșterea bugetelor alocate pentru sejururi și a nevoii de noi experiențe, cererea pentru aceste destinații se află în continuă expansiune. O altă noutate, în ceea ce privește tendințele noului sezon, o reprezintă croazierele. Acestea sunt din ce în ce mai căutate datorită itinerariilor impresionante, dar și datorită luxului și confortului oferit la bordul navelor.

 

Filadelfia Turism și Ruefa Escape Travel, cu peste 30 de agenții în România, vin în întâmpinarea acestor trenduri și lansează o serie de pachete proprii pentru Maldive și Thailanda cu zbor din Cluj-Napoca, dar și o gamă largă de destinații exotice cu plecare din București sau din alte aeroporturi europene precum: Budapesta, Viena, Munchen, Frankfurt, Madrid ș.a.. Filadelfia Turism are un parteneriat direct și cu MSC Cruises începând din 2017, una dintre cele mai importante linii de croazieră globală. Spre exemplu, o croazieră pe Mediterana poate începe de la 359 euro / 7 nopți / persoană / cabină interioară cu pensiune completă la bordul navei.

 

Lidia Sighiartău, administrator Ruefa Escape Travel & Manager Filadelfia Turism, vorbește despre cea mai recomandată destinație Filadelfia Turism 2019, Maldive: „pe lângă zborurile la prețuri convenabile disponibile din România (București sau Cluj-Napoca), insulele Maldive sunt un paradis exotic unic, de care s-ar putea să nu ne mai bucurăm în următorii ani datorită încălzirii globale. Acesta a fost și unul dintre motivele pentru care am dorit să aducem mai aproape clienții de această destinație, prin pachetele proprii exclusive.”

 

O altă recomandare a specialiștilor în turism este rezervarea vacanței de vis în perioada Early Booking. În această perioadă, turiștii beneficiază de reduceri maxime, de varietate și disponibilitate, în comparație cu perioada Last Minute, când oferta se restrânge. Reducerile Early Booking sunt substanțiale. De exemplu până în 31.01.2019 costurile unei

 

 

 

vacanțe pot fi reduse până la 40% pentru destinații ca Grecia, Turcia, Bulgaria, iar până în 28.02.2019 reducerile Early Booking sunt până la 35%. Aceste reduceri se diminuează treptat, în funcție de cât de mult te apropii de perioada de sezon.

 

Filadelfia Turism susține piața concurențială atât la nivel național, cât și la nivel european, oferind clienților garanția prețului competitiv.

 

„Am fost surprinși în mod neplăcut de cursul ultimelor evenimente de pe piața turismului din România, care au marcat atât imaginea agențiilor, cât și credibilitatea acestora în fața clienților. Noi, Filadelfia Turism ne bucurăm să afirmăm că am susținut, susținem și vom susține piața concurențială atât în România, cât și la nivel european, prin negocierea unor contracte avantajoase cu furnizorii nostri: tour operatori germani, hotelieri, transportatori sau diverși furnizori locali oferind prețuri competitive. Fie că este vorba despre furnizori interni sau de furnizori externi, tarifele de care beneficiază clienții noștri sunt echitabile. Însăși politica Filadelfia Turism prevede garanția celui mai bun tarif pentru produsele proprii. În acest sens, ne dorim ca toate agențiile de turism să cunoască și să respecte legislația concurenței astfel încât piața de turism să devină din ce în ce mai matură și să aibă ca scop consolidarea relației agenție – client prin respect și garanția prețului corect.” – Ioan Sighiartău, Director General Filadelfia Group

 

Filadelfia Turism și Ruefa Escape Travel au înregistrat în 2018 o creștere a cifrei de afacere de 30% față de anul trecut. Creșterile au fost simțite și la nivelul celorlalte companii ale grupului Filadelfia cu activităţi în domeniile transportului de pasageri, transportului de marfă, și asigurări. Astfel, în anul 2018 creșterile la nivel de grup au fost: Poșta Tabita Tour (23%), Tabita Tour (7%) și Filadelfia International Logistics (12%). Cifra de afaceri Filadelfia Group în 2018 a fost 44 milioane euro.

 

În ceea ce privește Filadelfia Turism, în anul 2019, se estimează o creștere de 40% față de anul trecut. În acest sens, investițiile pun accent pe infrastructura tehnică, prin integrarea unui număr cât mai mare de tour operatori în sistemul de căutare și rezervare cu scopul de a facilita ofertarea și de a dispune online, în timp real, de o diversitate de produse care se adresează clientului direct. De asemenea, sumele investite în garanțiile de hoteluri și vile, pentru cele mai cerute destinații din Europa, au crescut cu 15%.

 

În topul celor mai vândute destinații în 2018 s-au numărat: Grecia, Turcia, Bulgaria Spania și litoralul românesc. De asemenea, la mare căutare a fost și Egiptul, dar și destinațiile exotice precum Maldive și Thailanda.

 

În anul 2018, cea mai cerută destinație a fost Grecia, atât partea continentală, cât și cea insulară datorită prețurilor accesibile, gastronomiei, culturii, peisajelor spectaculoase, dar și datorită diversității activităților puse la dispoziție în fiecare stațiune.

 

 

 

Conceptul all inclusive și hotelurile luxoase, fac ca Antalya (Turcia) să fie una dintre destinațiile preferate ale românilor, în special ale familiilor cu copii. Cererea mare pentru  această locație se datorează și plecărilor directe din majoritatea aeroporturilor din țară: București, Cluj-Napoca, Târgu Mureș, Baia Mare, Oradea, Timișoara, Iași, Suceava, Bacău și Craiova.

 

În rândul turiștilor Filadelfia, o creștere surprinzătoare de peste 30%, față de anul precedent, a avut destinația Spania – Costa Brava, cu zbor din Cluj-Napoca. Fiind foarte aproape de Barcelona, Costa Brava este potrivită pentru toate tipurile de turiști: de la familii cu copii, cupluri și tineri activi, până la seniori – în perioada de extra-sezon.

 

O altă surpriză a anului trecut a fost creșterea de peste 40% a cererii pentru litoralul României, datorită tichetelor de vacanță. Specialiștii Filadelfia Turism estimează că acest trendul crescător se va menține și în 2019.

 

 

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here