• Peste 650 de cluburi sportive de fotbal pentru copii, juniori și tineret beneficiare
  • Clienții PENNY au donat 1.62 milioane de puncte în campanie
  • Punctele donate sunt echivalentul a 16.2 milioane lei redirecționați de către PENNY și clienții din toată țara pentru viitorul tinerilor fotbaliști

 

București, 22 noiembrie 2023PENNY România, în parteneriat cu Federația Română de Fotbal, a încheiat prima ediție a campaniei naționale Liga Punctelor PENNY, un program unic în România dedicat cluburilor sportive de fotbal pentru copii, juniori si tineret din toată țara. Un total de 1.62 milioane de puncte, echivalentul a 16.2 milioane lei au fost utilizate de peste 650 de cluburi sportive de fotbal pentru copii, juniori și tineret din toată țara pentru achiziționarea echipamentelor și a accesoriilor necesare bunei desfășurări a activității copiilor.

Liga Punctelor PENNY își propune să devină un program pe termen lung dedicat tuturor celor care vor să încurajeze fenomenul fotbalului din România și să contribuie la dezvoltarea viitorilor mari fotbaliști din țara noastră.

Am înregistrat rezultate peste așteptări la finalul primei ediții Liga Punctelor PENNY. Am pornit proiectul din dorința întregii noastre echipe de a ne implica și mai mult în susținerea fotbalului românesc – suntem sponsorul principal al echipei naționale de fotbal, dar în același timp susținem fenomenul fotbalistic cu tot ce presupune el, de la experiența suporterilor pe stadioane, la dezvoltarea viitoarelor generații de mari fotbaliști. Am decis să încurajăm clienții să se implice alături de noi, deci să redirecționăm o parte din profitul obținut în urma vânzărilor către cluburile de fotbal de copii, juniori și tineret, pentru că am înțeles că este nevoie de aceste resurse pentru acoperirea unor nevoi de bază în activitatea acestora. Prima ediție a fost de foarte mare succes și ne pregătim deja planul pentru cea de-a doua ediție pe care o vom lansa anul viitor. Mulțumim tuturor clienților care s-au implicat și le urăm mult succes tuturor cluburilor care au dat o șansă programului și care sunt beneficiarii reali ai acestuia!”  a declarat Lucian Pavel, Head of Strategic Marketing PENNY | REWE România

694 de cluburi au fost înscrise în platforma Liga Punctelor PENNY și au plasat 1.865 de comenzi, adică peste 35.000 de produse livrate acestor cluburi. Acest lucru a fost posibil cu ajutorul oamenilor care au donat punctele adunate pe bonurile din magazinele PENNY. S-au strâns 262.104 donații care însumează 1.62 milioane de puncte, donate tinerilor fotbaliști din cluburile sportive de fotbal.

Prima ediție Liga Punctelor PENNY s-a desfășurat în perioada 20 septembrie – 14 noiembrie 2023 în toată țara.

 

 

_____________________________________________________________________________________________

Despre PENNY

PENNY este conceptul de succes al grupului german REWE și unul dintre cei mai activi retaileri din România, cu primul magazin deschis pe piața locală în anul 2005. Întreaga rețea este deservită de patru centre logistice situate în localitățile Ștefăneștii de Jos, Turda, Bacău și Filiași. În prezent, rețeaua PENNY în România este alcătuită din 353 magazine la nivel național și o echipă dedicată formată din peste 6.500 de angajați.

 

PENNY se află printre organizațiile de top care au primit titulatura de Angajator de Top (Top Employer) 2023 în România. Certificarea de Angajator de Top reflectă grija și angajamentul pentru echipă și performanțele în practicile de resurse umane.

 

Pentru mai multe detalii despre companie, accesati website-ul oficial https://www.penny.ro/

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here