Sub tema „Code the E-Commerce Experience”, studenții au propus soluții creative pentru scenarii reale

Trendyol – marketplace internațional de e-commerce – a finalizat primul său Tech Developer Bootcamp dedicat studenților pasionați de tehnologie. Experiența s-a încheiat cu un Hackathon, organizat în București.

Peste 80 de studenți de la marile universități din țară au participat la bootcamp, conceput pentru a oferi studenților din domeniul tehnologiei experiență practică în dezvoltarea backend, acces la mentori internaționali și cunoștințe de top din industrie. Programul bootcamp-ului a inclus două săptămâni de training-uri online, urmate de un hackathon de o zi în Capitală.

„La baza, suntem o companie de tehnologie, cu o echipă de peste 2.000 de specialiști tech de top, care inovează constant în toate ariile businessului nostru. Prin inițiative precum bootcamp-ul tech și hackathon-ul, ne bucurăm să putem împărtăși din experiența noastră și să le oferim studenților din România oportunități reale de a învăța, de a colabora și de a aplica ceea ce știu în scenarii practice. România are un potențial uriaș în domeniul IT, iar pentru noi este esențial să fim aproape de noua generație de talente — cheia pentru a modela viitorul ecosistemului digital din regiune”, declară Irem Yılandil, Head of International Expansion, Trendyol Group.

Participanții au fost selectați printr-un proces online de aplicare promovat prin LinkedIn și organizații studențești. Condițiile de participare au inclus înscrierea într-un program de studii tehnice și un nivel avansat de cunoaștere a limbii engleze.

Curricula bootcamp-ului, dezvoltată de echipa de tech Trendyol și livrată în parteneriat cu școala de formare IT Coders Lab, a acoperit teme esențiale de backend precum programarea orientată pe obiecte, Java FP, Spring fundamentals, API-uri și SQL.

Tema Hackathon-ului a fost „Code the E-Commerce Experience”, provocând participanții să dezvolte soluții creative pentru scenarii reale din comerțul online. După formarea echipelor, studenții au lucrat la dezvoltarea ideilor, pe care le-au prezentat ulterior unui juriu de specialitate format din cei mai buni specialiști tech ai Trendyol. Echipa de pe primul loc a propus o soluție bazată pe inteligență artificială care sugerează combinații personalizate de produse, pornind de la un articol ales de utilizator sau aflat în lista sa de cumpărături.

Evenimentul reflectă angajamentul Trendyol de a investi în ecosistemul local și vine în contextul unei creșteri semnificative a pentru brand pe piața românească. La puțin peste un an de la intrarea pe piață, România este cea mai mare piață din regiune pentru companie, cu aproximativ 70% din baza regională de clienți și peste 1,8 milioane de cumpărători activi.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here