Specialiștii în marketing au demonstrat, cu ajutorul unui nou STUDIU, că vara dăunează relației cu consumatorii în proporție de 75%. Acest lucru este posibil și pentru că antreprenorii se feresc să încerce ceva nou. Modalitățile de print outdoor , precum steaguri publicitare , ar putea fi o soluție.

 

Când spunem print outdoor pentru a crește vizibilitatea și pentru a întări relația cu consumatorii, ne referim în principal la două modalități de promovare. Pe de o parte, People Stopper prezintă ofertele și îi face pe trecători atenți la ele, iar steaguri publicitare, pe de alta, conferă vizibilitate oricărui brand.

Atrage-le atenția potențialilor clienți cu print outdoor

Specialiștii în marketing au demonstrat că o promovare agresivă, prin afișare de steaguri publicitare, face minuni pentru orice tip de brand. Îi crește vizibilitatea și, automat, gradul de vânzare. Când folosești acest tip de print outdoor, te folosești de fapt de un instrument de publicitate ieftin și eficient.

Când spui steaguri publicitare te gândești, în special, la instrumente de promovare outdoor. Ce-i drept, nimic nu oferă mai multă dinamică și culoare brandului tău decât acest produs. Principalele avantaje ale unor steaguri publicitare constau în suprafața mare de imprimare și în rezistența sporită la condiții meteorologice neprietenoase – soare puternic, vânt, ploi repetate etc.

Principalul avantaj al unui People Stopper este dat de mobilitatea și ușurința cu care poate fi manevrat și mutat în diferite locații. Acesta are o înălțime ce poate depăși 1 metru. Un People Stopper își găsește, ca și steaguri publicitare, locul potrivit atât într-un spațiu indoor, cât și outdoor. De aceea vizibilitatea pe care o oferă este garantată. Cu ajutorul acestui tip de sisteme expoziționale, poți crea un afișaj portabil „eye-catching” la prețuri accesibile.

Orice People Stopper este format, practic, din două tăblii care se desfac rapid și care oferă, astfel, vizibilitate din două unghiuri. People Stopper-ul poate fi folosit la evenimente, expoziții, magazine, mall-uri, pentru a marca sediul firmei, pe plajă, la terase etc. La fel și steaguri publicitare.

Fără doar și poate, un People Stopper conferă vizibilitate, ceea ce îl transformă în produsul publicitar ideal pentru a atrage atenția potențialilor tăi clienți.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here