Valoarea unei proprietăți este influențată în mod direct de starea în care se afla spațiile comune cum ar fi iluminatul, starea tehnică și estetică a ascensorului, a elementelor care echipeaza intrările, curățenia și modul în care arată spațiul verde din zonele pietonale etc.
Dezvoltatorul sau Asociația de Proprietari pot fi eliberați de aceste sarcini prin externalizarea activităților către firme specializate de administrare a imobilelor.
În faza de vânzare a apartamentelor noi finalizate, dezvoltatorul creditează noii proprietari prin achitarea consumului cu utilitățile.

În această situație, Vertical Admin a devenit partenerul de încredere al dezvoltatorilor prin preluarea activităților financiar-contabile, în numele acestuia, pentru recuperarea sumelor plătite pentru proprietarii care și-au luat locuințele în folosință.
Asociația de Proprietari se poate înființa în momentul în care există o majoritate a proprietarilor care doresc înființarea legală a acestei entități.
Înființarea Asociației de Proprietari și procesul de transfer a situației financiar-contabile și a garanțiilor aferente echipamentelor ce deservesc clădirea trebuie să fie înțeles ca fiind un proces cu beneficii pentru ambele părți care poate fi asistat de experți în administrarea imobilelor.
Dezvoltatorul oferă suport pentru înființarea Asociației de Proprietari prin transferul informațiilor necesare, iar firma de administrare a imobilelor rămâne suport pe parcursul întregului proces.
Atât ca dezvoltator, cât și ca nou proprietar, îți dorești ca trecerea documentelor și a proceselor între cele două părți să fie cât mai ușoară atât din punct de vedere al timpului, cât și a întregului proces în sine.
Conducerea Asociației de Proprietari reprezintă echipa care urmează a-și da acordul în legătură cu deciziile care trebuiesc luate spre binele întregii comunități.

Procesul de transfer al contractele de pe numele dezvoltatorului pe cel al Asociației de Proprietari

Asociația de Proprietari este formată din locatarii unui imobil si reprezinta entitatea legală sub care interacționează cu orice instituție a statului sau privată.
Locatarii imobilului trebuie să înțeleagă cât de important este procesul de transfer al contractelor de întreținere tehnică a echipamentelor ce deservesc clădirea, de pe numele dezvoltatorului pe noua entitate legală astfel încât garanțiile să poată fi activate în timp util, pentru confortul și siguranța proprietarilor.
E de la sine înțeles că, odată ce contractele sunt pe numele asociației, locatarii vor fi cei care iau decizii spre binele întregii comunități.

Firmele de administrare ale imobilelor – partener al Asociatiilor de Proprietari

Activitatea echipei de conducere a Asociației de Proprietari devine intensă după preluarea tuturor responsabilităților de la Dezvoltator și colaborarea cu o firmă specializată de administrare a imobilelor va face acest demers mai simplu și mai sigur pentru întreaga comunitate.
Siguranța echipamentelor tehnice, curățenia, aspectul curții interioare sau a trotuarelor care înconjoară blocul, toate sunt importante pentru cei care le tranzitează zilnic, dar și pentru cei care vin în vizită.
Aspectul exterior este important și fiecare dintre noi știe asta.
Firmele specializate de administrare a imobilelor au resursele necesare pentru a efectua toate acestea în mod corect și de a explica locatarilor termenii de desfășurare a activităților de întreținere sau a-i pune într-un anume context.
După 11 ani de activitate în domeniul administrării de imobile, Vertical Admin a construit o echipa de experți și o rețea de furnizori acreditați în activități tehnice specifice domeniului cu scopul de a furniza servicii de înaltă calitate.
Contactați Vertical Admin pentru confortul și siguranța dumneavoastra!

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here