Impact Hub Bucharest, una dintre primele organizații din România care a introdus conceptul de co-working pentru antreprenori și freelanceri, se va reloca începând cu 1 septembrie în zona Timpuri Noi, într-o clădire nouă de birouri, urmând să pună la dispoziția membrilor și colaboratorilor săi un spațiu de 1600 metri pătrați, o suprafață de 2,5 ori mai mare decât în prezent.

Noul Impact Hub Bucharest va avea birouri dedicate pentru echipe de 4 – 9 persoane, 68 de locuri în zona de co-working, un spațiu special dedicat celor 5 startup-uri finaliste ale programului Startarium.Inc și va dubla zona de evenimente până la o suprafață totală de 570 de mp2. Cele 3 săli de evenimente vor fi dotate cu tot ceea ce le trebuie atât pentru întâlniri și workshop-uri, cât și pentru conferințe cu 150 de participanți. Spațiile comune, dedicate comunității, vor însuma peste 400 de mp2 și includ sală de întâlniri, cabine de Skype, bucătărie, zone de relaxare și întâlniri informale și o terasă exterioară.

Noul spațiu Impact Hub Bucharest (Splaiul Unirii, nr. 165, sector 3, etaj 1) este la 1 minut de mers pe jos de stația de metrou Timpuri Noi sau la 5 minute de mers cu mașina de Piața Unirii și are acces la parcare subterană, precum și un loc special amenajat pentru biciclete (cu acces la dușuri și vestiare).

Planificarea noului spațiu a început din ianuarie, iar lucrările de amenajare (partiționare, mobilare și decorare) au demarat în luna iulie și sunt planificate să dureze până la finalul verii. Pentru a marca acest moment important în evoluția sa, Impact Hub Bucharest a lansat o campanie de crowdfunding pe Startarium.ro care pune la dispoziție recompense cu reduceri de până la 45% pentru abonamente, co-working și pachete de evenimente. Campania va rula până pe 25 august și are ca obiectiv principal asigurarea capitalului rulant pentru această toamnă și celebrarea noului spațiu printr-o campanie de pre-sale cu discount-uri generoase.

Închidem primul capitol din istoria Impact Hub-ului în București lăsând în urmă multe povești frumoase și proiecte de succes. Iar ca orice poveste frumoasă, ea continuă cu un nou capitol, într-o nouă locație construită după cele mai înalte standarde ale momentului și pregătită pentru anii ce vor urma.

Suntem onorați să avem o comunitate de oameni extraordinari, ce ne-a fost alături în toți acești ani și care deja și-a manifestat interesul de a fi lângă noi în continuare. Îi asigurăm pe toți, membri mai vechi, mai noi sau viitori, că ducem mai departe atmosfera colaborativă și inspirațională care a fost un punct de reper în Halelor nr. 5. Profitați de campania pe care o lansăm azi și de ceea ce vă oferă și sper să ne vedem cu bine la început de toamnă, în casă nouă!” (Vlad Craioveanu, CEO Impact Hub Bucharest)

În 5 ani de activitate, organizația fondată de Vlad Craioveanu, Oana Craioveanu şi Alexandra Pode, a găzduit mai mult de 1.000 de membri și a organizat peste 500 de evenimente proprii la care au participat circa 12.000 de persoane. Alte 2.200 de evenimente ale colaboratorilor și partenerilor au adus în spațiul din str. Halelor numărul 5 peste 80.000 de oameni.

Programele de incubare și accelerare dezvoltate – Hubcelerator, Impact Startup Factory, Made in Social, Impact Hub Scaling – au ajutat mai mult de 100 de startup-uri să treacă la următorul nivel. Printre afacerile care s-au lansat și dezvoltat cu succes în cadrul programelor Impact Hub Bucharest se numără Sunday Bagels, Iutta, Aviziero, Wild Thing, Dare to Rug, TrainerTour, SoupLoop, Upside Down, Cobi Bicycle, Stai Sa-ți Povestesc, Echoz, Bunicel, Zuriel

Mai multe detalii despre noul spațiu Impact Hub Bucharest, noile facilități și tipuri de abonamente, precum și despre recompensele puse la bătaie în campania de crowdfunding, puteți afla din acest video sau direct din pagina campaniei, pe platforma Startarium.ro: www.startarium.ro/crowdfunding/impacthub

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here