București, 10 martie 2020                             Computer Generated Solutions (CGS), unul dintre principalii furnizori globali de soluții de externalizare, aplicații pentru afaceri și servicii de învățare, a primit trofeul de argint Stevie® Awards 2020 pentru vânzări și customer service la categoria  „Centrul de contact sau Furnizorul de servicii de outsourcing al anului”. Compania americană este pentru al treilea an consecutiv pe podiumul Stevie® Awards.

 

Premiile Stevie® pentru vânzări și customer service sunt unele dintre cele mai importante distincții din lume pentru categoria customer service, centre de contact, dezvoltarea afacerilor și profesioniști în vânzări. Gala de decernare a premiilor Stevie® a avut loc în Las Vegas, SUA, iar câștigătorii au fost desemnați în urma scorurilor obținute din partea a peste 180 de profesioniști din întreaga lume, grupați în șapte comisii de evaluare specializate.

 

„CGS încheie constant parteneriate cu companii globale pentru a furniza servicii de outsourcing care să aducă beneficii brand-urilor clienților. Anul trecut, CGS și-a extins serviciile globale prin optimizarea centrelor de suport, automatizarea proceselor care pot fi robotizate și îmbunătățirea modului de rezolvare a apelurilor. Angajamentul nostru pentru inovație – de la AI (Artificial Intelligence) la RPA (Robotic Process Automation) – a permis CGS să deruleze proiecte mai complexe care necesită un nivel mai ridicat de specializare, oferind în cele din urmă o experiență îmbunătățită pentru angajați și clienți”,  a declarat Steve Petruk, Președintele Diviziei de Outsourcing Global al CGS.

Având la bază mii de agenți de call center dedicați și multilingvi, localizați în America de Nord, America de Sud, Europa și Orientul Mijlociu, în prezent, CGS acordă sprijin brand-urilor de top la nivel mondial, din domenii precum retail, medical, furnizori de telecomunicații și tehnologie sau branduri de ospitalitate. Printre soluțiile de externalizare inovatoare, scalabile și flexibile ale CGS se numără cele de helpdesk, suport tehnic, asistență clienți, management de furnizare, management de vânzări, finanțe și contabilitate.

Noul trofeu se adaugă și nominalizării, în luna februarie, în cadrul Global Outsourcing 100® de către Asociația Internațională a Profesioniștilor din Outsourcing® (IAOP®). Global Outsourcing 100® recunoaște cei mai buni furnizori de servicii de outsourcing din lume.

 

###

 

 

Despre Stevie® Awards

Stevie® Awards sunt considerate primele premii dedicate mediului de afaceri. Au fost inițiate în anul 2002 cu scopul de a aduce la cunoștința publicului și de a recunoaște performanțele și contribuția companiilor și a profesioniștilor de pretutindeni, devenind în scurt timp unul dintre cele mai râvnite premii din lume.

Stevie® Awards se acordă în cadrul a șapte programe: Asia-Pacific Stevie Awards, German Stevie Awards, American Business Awards, International Business Awards, Stevie Awards for Great Employers, Stevie Awards for Women in Business și The Stevie Awards for Sales & Customer Service. Competițiile Stevie Awards primesc peste 12.000 de înscrieri în fiecare an de la organizații din mai mult de 70 de state. Prin onorarea organizațiilor de orice tip și orice dimensiune și a oamenilor din spatele acestora, premiile Stevie® sunt acordate pentru performanțe remarcabile de la locul de muncă la nivel mondial.

 

###

Despre CGS

Timp de 35 de ani, CGS (Computer Generated Solutions) a permis întreprinderilor globale, companiilor regionale și agențiilor guvernamentale să atingă performanțe deosebite prin aplicațiile pentru afaceri, serviciile de învățare și externalizare a întreprinderilor. CGS este concentrată pe crearea de soluții complete care să răspundă nevoilor complexe, multidimensionale ale clienților și să sprijine cele mai fundamentale activități de afaceri ale clienților. Cu sediul central în New York, CGS are birouri în America de Nord, America de Sud, Europa, Orientul Mijlociu și Asia.

CGS  este prezentă încă din anul 2006 pe piața din România. Compania furnizează, pe plan local, servicii în 18 limbi străine, având 7 centre de suport în București, Brașov, Sibiu, Târgu-Jiu, Miercurea-Ciuc, Constanța și Galați.

Cei cca. 4.000 de angajați ai CGS România interacționează zilnic cu clienți din România, Germania, Marea Britanie, Spania și alte țări europene, precum și din Statele Unite ale Americii sau Canada. Principalele servicii oferite de către CGS România sunt customer care, suport tehnic, help desk, telesales și alte servicii externalizate pentru companii care activează în domeniul telecomunicațiilor, IT, bănci, asigurări și retail.

CGS (Computer Generated Solutions) este listată în primele 15 cele mai bune companii din acest domeniu din lume.

 

###

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here