București, 27 noiembrie 2019. Rețeaua de sănătate REGINA MARIA a introdus pentru prima dată în România conceptul de abonament medical – un produs de sănătate și prevenție, în urmă cu 23 de ani. Cu toate că este utilizat pe scară largă de angajații din țara noastră, experiența acestor ani a arătat că abonamentul este un produs insuficient explicat până în acest moment, particularitățile sale nefiind pe deplin înțelese de către utilizatori. Astfel a luat naștere ”Ce este și ce nu este abonamentul” – primul demers de educație și de informare corectă și completă întreprins de un furnizor de servicii medicale private din România. Proiectul este un manual de utilizare a abonamentului, realizat sub forma unui serial online în 8 episoade, prezentat de actrița de stand-up comedy Maria Popovici.

Actrița dă viață personajului Maria, care, într-un ton umoristic, dar cu fond informativ și relevant, vorbește pe larg despre toate particularitățile abonamentului medical. Episoadele, construite pe o structură combinată de live action cu Maria și infografice animate, explorează teme clasice în stand-up, pentru a da naștere unui conținut de consum și share. Regăsim astfel teme legate de clișee medicale, dar și idei inspirate din seriale, bancuri și umor urban.

„Umorul e cel mai bun tratament. Iar exercițiul de a explica ce conține și ce nu conține schema complexă a unui abonament medical e o treabă serioasă, pe care am decis că e cel mai sănătos să o tratăm cu pastile video. Am scris cele 8 episoade cu Maria în minte de la început, pentru că, trecând prin tot noianul de neînțelegeri și confuzii legate de ce este și ce nu este abonamentul medical, ni s-a părut că găsim acolo material pur de stand-up comedy. Diagnosticul or să îl pună cei care se uită, evident. Mulțumim clientului pentru deschiderea și curajul de a aborda un asemenea format alături de noi.”, declară Claudiu Dobriță, Creative Director McCann PR.

În prezent, volumul estimat de abonamente medicale din România este de 1,5 milioane, ceea ce reprezintă aproximativ o treime din numărul de angajați la nivel național. Dintre acestea, peste 570.000 de abonamente se află în portofoliul Rețelei de sănătate REGINA MARIA.

”Am lansat acest serial tutorial într-un demers de transparentizare completă a comunicării cu abonații noștri. Abonamentul medical este beneficiul preferat deja de marile companii și câștigă teren și pe segmentul IMM și startup. Însă ne-am dat seama că abonații nu știu cu adevărat care sunt beneficiile, dar și limitările acestui produs. Așa că am ales să vorbim deschis despre abonamente – cu bune și cu rele; să răspundem onest celor mai frecvente întrebări și nemulțumiri venite din partea abonaților si să demontăm miturile care au luat naștere în jurul acestor produse de-a lungul timpului. Am colaborat cu Maria Popovici în acest proiect pentru că ne-am dorit să facem un subiect arid și tehnic puțin mai prietenos, mai clar și, de ce nu, plăcut de urmărit.”, explică Greta Redeleanu, Marketing Director Rețeaua de sănătate REGINA MARIA.

Serialul este disponibil pe reginamaria.ro/ce-este-abonamentul și pe canalul de YouTube REGINA MARIA. Trailerul special al proiectului poate fi vizionat aici.

 

Client:

Greta Redeleanu – Marketing Director Rețeaua de sănătate REGINA MARIA

Cristiana Vago – Communication Manager Rețeaua de sănătate REGINA MARIA

Alina Chelu – Corporate Brand Manager Rețeaua de sănătate REGINA MARIA

Raluca Stîncescu – Digital Marketing Specialist Rețeaua de sănătate REGINA MARIA

 

Agenție:

Ruxandra Vasilescu – Business Director McCann PR

Ana Poiana – PR Account Manager McCann PR

Alexandru Anghel – PR Account Manager McCann PR

Casă de producție: Video Edit

Goran Mihailov – Regizor

Anca Crișan – Producător

 

Agenție media: Media-tique

 

 

Despre Rețeaua de sănătate REGINA MARIA

Rețeaua de sănătate REGINA MARIA este liderul în calitatea serviciilor medicale din România, fiind singurul operator cu trei spitale acreditate internațional. Prin cele opt acreditări deținute – o performanță unică în Europa Centrală și de Est, REGINA MARIA demonstrează constant angajamentul său pentru excelența medicală și siguranța îngrijirii pacienților.

 

Totodată, REGINA MARIA a inovat și segmentul serviciilor medicale pentru companii, lansând în premieră în România conceptul de abonamente corporate, în urmă cu 23 de ani. Mai recent, compania a dezvoltat și pachete medicale specializate pentru IMM și persoane fizice, gestionând în prezent un portofoliu de peste 570.000 de abonamente.

 

În plus, în ultimii 10 ani, REGINA MARIA a investit peste 100 de milioane de euro în dezvoltarea sistemului medical din România, prin modernizarea sau deschiderea de noi locații, achiziția de aparatură performantă și pregătirea echipelor medicale.

 

REGINA MARIA este singura companie de servicii medicale din România care a preluat în totalitate și a integrat cu succes peste 30 de alți jucători de pe piață, având o prezență proprie în 20 județe și acoperire națională prin intermediul celor 290 de clinici partenere. Compania reunește peste 6.000 de angajați și colaboratori în cele 64 de locații proprii din Bucureşti şi din țară, locații prin intermediul cărora oferă servicii complete de spitalizare și chirurgie, maternitate, policlinică, imagistică, laborator și stocare de celule stem, unui număr de peste 3.5 milioane de pacienți.

 

 

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here