• Banca Comercială Română susține inițiativa mondială Global Money Week
  • Campania își propune să crească gradul de conștientizare financiară a copiilor și tinerilor, la nivel mondial, inspirându-i să-și gestioneze banii corect
  • 100 de angajați BCR care au devenit profesori de educație financiară vor derula ateliere interactive în 25 de județe pentru aproximativ 5.000 de copii și tineri
  • Înscrierile sunt deschise în continuare pentru orice elev sau profesor

 

București, 12 martie 2018

 

Campania își propune să crească gradul de conștientizare financiară a copiilor și tinerilor, la nivel mondial, și să-i inspire să-și gestioneze banii corect. Pe parcursul săptămânii 12-18 martie 2018, 100 de angajați BCR care au devenit profesori de educație financiară vor derula ateliere interactive în 25 de județe, pentru peste 5.000 de copii și tineri. Atelierele vor avea loc în școli, licee și universități, dar și la sediile BCR.

 

“Toți cei care participă la aceste ateliere vor intra într-o călătorie în lumea banilor în cadrul căreia va discuta despre nevoi și dorințe, planificare și buget personal, despre cum îi poate ajuta economisirea să-și îndeplinească visurile, vor învăța despre principii precum globalizare și consum responsabil. Atelierele le oferă copiilor și tinerilor o experiență completă de învățare, cu ajutorul metodelor non-formale. Ei vor înțelege mai ușor concepte și noțiuni financiare, prin joc sau alte metode potrivite vârstei lor, fără să fie nevoiți să asculte definiții sau formule”, a declarat Nicoleta Deliu, coordonatorul programului național “Școala de bani”.

 

Tematica acestui an a Global Money Week este “Money Matters Matter”, întrucât pentru o viață mai bună este important să le dezvoltăm copiilor și tinerilor aptitudini care să reducă decalajele sociale și să-i ajute să ia decizii financiare înțelepte. La ediția de anul acesta Global Money Week participă 23.738 de organizații din 137 țări, care vor instrui peste 7 milioane de copii.

 

Elevii și profesorii se pot înscrie oricând la un atelier, alături de clasa lor la următoarea adresă: https://www.scoaladebani.ro/peroti/inscrieri/

 

*  *

Banca Comerciala Romana (BCR), membră a Erste Group, este cel mai important grup financiar din România, incluzând operaţiunile de bancă universală (retail, corporate & investment banking, trezorerie şi pieţe de capital), precum şi societăţile de profil de pe piaţa leasingului, pensiilor private si a băncilor de locuinţe. BCR este banca Nr.1 în România după numărul de clienţi şi banca Nr.1 pe segmentele de economisire şi creditare. BCR este cel mai valoros brand financiar din România, după gradul de încredere al clienţilor şi după numărul celor pentru care BCR este principală instituţie cu care fac banking.

BCR oferă gama completă de produse şi servicii financiare prin intermediul unei reţele de 22 de centre de afaceri si 22 birouri mobile dedicate companiilor şi 514 unităţi retail localizate în majoritatea oraşelor din întreaga ţară cu peste 10.000 de locuitori. BCR este banca Nr.1 din România pe piaţa tranzacţiilor bancare, clienţii BCR având la dispoziţie cea mai mare reţea naţională de ATM-uri – peste 2.500 de bancomate și multifuncționale, de POS-uri – 17.800 de terminale pentru plată cu cardul la comercianţi, precum şi servicii complete de Internet banking, Mobile Banking, Phone-banking şi E-commerce.

*  *

Erste Group este unul dintre principalii furnizori de servicii financiare din estul Uniunii Europene. 47.000 de angajați deservesc 16,1 milioane de clienți în cadrul a 2.600 de filiale din 7 țări (Austria, Republica Cehă, Slovacia, România, Ungaria, Croația, Serbia). La sfârșitul lui 2017, Erste Group deținea active totale în valoare de 220,7 miliarde EUR, înregistra un profit net de 1,31 miliarde EUR, precum și un indice al capitalului comun de rangul 1 (Basel 3 implementat integral) la 13,4%.

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here