Importatorul celei mai vândute mărci auto din lume și liderul segmentului de mașini „eco” din România – Toyota România a inițiat un parteneriat cu liderul pieței de leasing din România – UniCredit Leasing pentru servicii de leasing financiar, sub umbrela brandului “Inchcape Finance Romania”. UniCredit Leasing și Toyota România facilitează, astfel, accesul clienților la autovehiculele hibride din piața românească.

 

Ca urmare a angajamentului pe care Toyota şi l-a asumat faţă de păstrarea unui mediu înconjurător cât mai curat, intenţia companiei este de a reduce cu peste 90% emisiile de CO2 ale tuturor vehiculelor până în anul 2050, prin lansarea şi dezvoltarea unor tehnologii prietenoase cu mediul. Toyota – lider mondial în vânzări de mașini hibride, cu peste 9 milioane de unități puse în circulație de la debutul primului automobil de serie cu sistem hibrid de propulsie – este un exemplu în ceea ce privește mediul ca prioritate la nivel de management, determinând, astfel, angajamentul real faţă de opinia publică din toată lumea. Promisiunea Toyota pentru clienţii săi este să îmbunătăţească performanţa tehnologiei hibrid, să reducă costurile şi să extindă linia de produse cu sistem hibrid de propulsie.

 

Toyota, liderul segmentului de mașini ecologice din România, oferă clienților o întreagă gamă de hibride. Sistemul hibrid de la Toyota combină două surse de putere pentru a asigura propulsia. Prin combinarea unui motor termic, pe benzină, cu un motor electric, sunt exploatate din plin atuurile ambelor surse de energie: putere, pe de o parte, eficiență ridicată în exploatare, pe de altă parte. Gama aceasta include mașini de oraș (Yaris Hybrid), mașini compacte agile (Auris Hybrid), crossover-e elegante (Toyota C-HR Hybrid), consacratele SUV-uri (RAV4 Hybrid) și hibride legendare, cum este Prius. Acestora li se alătură marca Lexus, comercializată de Toyota România, cu o gamă de 8 modele hibride.

 

„Parteneriatul cu UniCredit Leasing aduce o contribuție semnificativă la democratizarea soluției hibride de propulsie pentru piața auto din România, o piață în plină dezvoltare în ultimii ani. Împreună ne propunem să facilităm accesul la mașinile dotate cu această tehnologie, investind într-un viitor în care protejăm activ natura. În prezent, vânzările de hibride reprezintă aproape jumătate din volumul nostru total de vânzări, iar acest parteneriat ne duce cu un pas mai aproape de respectarea angajamentului pe care ni l-am asumat față de păstrarea unui mediu înconjurător cât mai curat.”, a declarat Edit Corcoman-Târcolea, General Manager Toyota România.

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here