Pe o piata unde concurenta este din ce in ce mai acerba, Promotor Rent a Car este o companie romaneasca care, conform fondatorilor sai, s-a extins cu rapiditate la nivel national datorita sistemului sau de fidelizare. Incercand sa ofere clientilor sai nu doar servicii de inchirieri auto pe termen scurt, inchirieri masini pe termen lung si transferuri auto, ci pachete care includa mai multe avantaje turistice, compania a adus un element inovator, reusind astfel sa faca fata concurentei reprezentate de firmele multinationale prezente in Romania.

Pentru a raspunde nevoilor complexe ale turistilor, Promotor Rent a Car Bucuresti pune la dispozitia celor care isi doresc sa inchirieze o masina si reduceri in mai multe lanturi hoteliere si restaurante din tara. Pe de alta parte, cu cat perioada de inchirere creste, cu atat pretul autovehiculului scade. In acelasi timp, pentru a-si fideliza clientii, compania ofera mai multe beneficii celor care apeleaza la servicii de inchirieri auto in multiple randuri.

Majoritatea clientilor care opteaza pentru servicii de rent a car in Bucuresti, dar si in restul tarii, provine din tari din vestul Europei, reprezentand fie angajati ai unor companii multinationale, fie turisti aflati in vacanta in Romania. Serviciul este deja mai mult decat popular in tarile din vestul Europei si in Statele Unite ale Americii, acolo unde tot mai multi antreprenori prefera inchirierea unei masini pe termen lung in locul unui contract de leasing.

Motivele sunt legate rentabilitatea serviciului, dar si de confortul pe care il ofera clientului. Chiar daca este vorba de o inchiriere pe termen lung, compania se angajeaza sa plateasca impozitele, asigurarea obligatorie, asigurarea full Casco si toate celelalte taxe. De asemenea, in cazul producerii unui incident rutier, compania ofera clientilor un autoturism la schimb, pe perioada reparatiilor, iar cei care au incheiat un contract de inchiriere se pot bucura in continuare de masina.

Un alt motiv pentru care tot mai multi antreprenori aleg aceasta optiune pentru afacerea lor este legat de faptul ca astfel nu mai sunt nevoiti sa se ocupe de reviziile tehnice si intretinerea autovehicului. Din acest motiv, costurile masinii scad substantial si chiar daca la prima vedere nu pare asa, de multe ori, un serviciu de inchiriere pe termen lung este mai avantajos decat un leasing.

Cu siguranta, cei mai multi vor spune ca in cazul unui leasing, la sfarsit, clientul ramane proprietarul masinii. Nu este pentru nimeni insa un secret faptul ca pretul unui autoturism scade dramatic din momentul in care acesta a iesit de pe poarta fabricantului. In termen de trei sau cinci ani, dupa ce contractul de leasing s-a incheiat, masina nu doar ca s-a devalorizat chiar si cu 50%, dar necesita tot mai multe reparatii.

Pentru a putea asigura o flota permanenta de masini in toate orasele importante si pentru a raspunde cererii in crestere, Promotor Rent a Car si-a dezvoltat la nivel national o retea de parteneriate cu mai multe companii locale. Oferind in premiera posibilitatea de a parcurge un numar nelimitat de kilometri si de a anula rezervarea fara a plati taxe suplimentare, Promotor Rent a Car a reusit sa se impuna pe piata ca una dintre companiile romanesti care nu impune taxe ascunse. Totodata, cei mai multi dintre clientii companiei au fost castigati prin sistemul de fidelizare inovator.  Pentru mai multe informatii si detalii, va invitam sa vizitati site-ul: www.auto-rent.ro/ro .

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here