33% vor achiziţiona cu siguranţă clauza la reînnoirea poliţei RCA, iar 40%, „probabil”

 

95% dintre respondenţii unui sondaj realizat în cadrul campaniei naţionale de informare „Totul despre Decontarea Directă” consideră util un astfel de serviciu suplimentar.

 

 

Întrebaţi dacă sunt interesaţi să cumpere această clauză odată cu următoarea poliţă RCA, 33% dintre respondenţi au afirmat că o vor achiziţiona cu siguranţă, în timp ce 40% au precizat că este probabil să cumpere clauza. Pe de altă parte, 16% au declarat că nu vor adăuga şi decontarea directă la viitoarea lor poliţă RCA, iar 10%, că este foarte puţin probabil să facă acest lucru.

 

 

În topul principalelor motive care ar determina un client să nu opteze pentru decontarea directă se află faptul că această clauză „reprezintă un cost adiţional la poliţa RCA”, 49% dintre respondenţi indicând acest motiv.

 

 

Conform rezultatelor, 56% dintre participanţii la sondaj cunoşteau deja faptul că au posibilitatea să opteze pentru serviciul de decontare directă, la cumpărarea poliţei RCA.

 

 

 

Sondajul s-a desfăşurat online, în perioada 5 – 17 decembrie 2017, prin intermediul site-ului „totuldespreasigurari.ro”, folosind ca suport platforma Facebook. La acest sondaj au participat 2.173 de persoane, dintre care 74% bărbaţi şi 16% femei. Majoritatea (53%) au vârsta cuprinsă între 18 şi 30 de ani, iar 46% dintre ei au carnet de conducere de peste 5 ani.

 

Lansat în cadrul campaniei naţionale de informare „Totul despre Decontarea Directă”, sondajul a avut ca obiectiv informarea şoferilor în mod interactiv, despre existenţa clauzei de decontare directă, prin câteva întrebări dedicate, dar şi testarea cunoştinţelor în ceea ce priveşte conduita în cazul implicării într-un accident rutier.

 

***

 

Despre campanie

 

Campania naţională de informare „Totul despre Decontarea Directă” s-a desfăşurat la începutul lunii decembrie 2017, fiind derulată de APPA – Asociaţia Pentru Promovarea Asigurărilor, alături de Partenerii: ALLIANZ-ŢIRIAC Asigurări, GENERALI România, EUROINS România, SAFETY Broker şi OTTO Broker. Aceasta a fost susţinută şi de Partenerii Media Wall-street.ro, 9am.ro şi Ziua veche.

 

Demersul a avut ca obiectiv creşterea gradului de informare a asiguraţilor RCA cu privire la existenţa clauzei de decontare directă, precum şi cu privire la avantajele pe care le oferă acest serviciu suplimentar adăugat asigurării de răspundere civilă auto.

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here