Kaufland România se transformă și are o nouă identitate vizuală, fresh, ce reinventează în același timp experiența de cumpărături oferită clienților săi.

Reînnoirea identității Kaufland România se subscrie îndemnului lansat prin campania Noul Tu trăiește fresh, și continuă astfel, prin exemplul propriu, demersul de a inspira în rândul clienților dorința de reinventare și de a încerca mereu lucruri noi.

Astfel, începând din această vară, Kaufland are un logo nou și își reînnoiește în același timp design-ul magazinelor, publicația companiei și website-ul, cu transformări care vin să ofere clienților o experiență de cumpărături mai simplă, mai rapidă și mai fresh.

Noua identitate este deja vizibilă în toate mediile în care compania este prezentă, în magazine și online.

În magazine, transformările de design sunt îmbinate cu o nouă configurație, pentru un traseu al cumpărăturilor mai rapid și mai ușor. Printre schimbările care eficientizează navigarea se numără un nou sistem de ghidaj prin pictograme ce semnalizează categoriile de produse sau servicii, dar și o nouă segmentare a spațiului și rafturilor, cu scurtături printre raioane, pentru facilitarea orientării. De asemenea, și galeriile comerciale din incinta magazinelor Kaufland vor fi reamenajate. Elementele funcționale sunt îmbinate cu un design modernizat, mai luminos, piese decorative din lemn și imagini mari.

Pe lângă designul fresh, noul website Kaufland este mai intuitiv și integrează un sistem de navigare mai ușor, cu noi mecanisme prin care ajută clienții să-și planifice rapid cumpărăturile. De exemplu, afișarea automată a celui mai apropiat magazin și ofertele personalizate ale acestuia, pe baza locației GPS sau a IP-ului, sau sincronizarea listei de cumpărături cu cea din aplicația mobilă Kaufland K-App.

De asemenea, publicația tipărită Kaufland devine începând de acum ghid de cumpărături, cu format de revistă, tip A4 și rubrici mai ușor de parcurs, cu oferte și idei de rețete. Publicația este tipărită pe hârtie certificată FSC, care provine din surse responsabile, în linie cu angajamentul companiei pentru mediu.

În acest an, vorbim clienților despre Noul Tu și îi încurajăm să se reinventeze. De aceea, dăm tonul cu un exemplu și suntem primii care ne reînnoim, pentru a oferi adevărata experiență a cumpărăturilor. Noul Kaufland este pentru Noul Tu. Totul devine mai fresh, mai rapid, mizând pe simplitatea de a avea totul la un loc. Vrem să punem în valoare ceea ce ne recomandă: calitatea, prospețimea garantată, varietatea și prețurile avantajoase. De-a lungul anului, vom lansa inițiative noi, care vor transforma și vor inova deopotrivă experiența de cumpărături”, declară Valer Hancaș, Manager Corporate Affairs şi Comunicare, Kaufland România.

DESPRE CAMPANIA NOUL TU

Campania “Noul Tu trăiește fresh” – o invitație pentru fiecare român să îndrăznească să se reinventeze, să încerce experiențe și gusturi noi. Kaufland și-a propus să motiveze clienții să abordeze un nou stil de viață, fresh, ce pornește de la prospețimea alimentelor consumate în fiecare zi și merge până la o nouă filosofie de viață, în care oamenii să încerce mereu tot ce este nou, proaspăt.

Campania reunește exemple de inspirație pe care le Kaufland le oferă clienților, de-a lungul anului, în magazine, în online și prin evenimente. Informații complete despre campanie pot fi accesate pe https://www.kaufland.ro/traieste-fresh.html.

PROSPEȚIMEA LA KAUFLAND

Kaufland acordă o atenție deosebită prospețimii în magazin, asigurând zilnic livrări de produse precum legume, fructe, lactate, carne, mezeluri printr-un traseu scurt de aprovizionare. Calitatea este garantată pe de-o parte de furnizori, iar, pe de altă parte, de verificări și controale temeinice, de reguli și standarde interne Kaufland și europene care se aplică în fiecare etapă a procesului de aprovizionare.

De asemenea, Kaufland România este printre puținii retaileri care în acest moment au peste 50% din produse de proveniență locală, procurarea acestora fiind prima opțiune a companiei în politica de achiziții.

Permanent, Kaufland România se implică în proiecte care promovează stilul de viață fresh – printre care: Crosul Pădurii, cea mai mare competiţie de alergare de masă care susţine o cauză de mediu, parteneriatul cu Let’s Do It, România, alături de care a participat la diverse acțiuni dedicate ecologiei, susținerea proiectului Atlantic Challenge, în care patru români, printre care și Andrei Roșu, vor traversa pentru prima dată Oceanul Atlantic într-o barcă cu vâsle și altele.

Despre Kaufland România

Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu peste 1200 de magazine în 7 țări și o rețea de 115 magazine în România. Într-un recent studiu de piață derulat în România de către organizația elvețiană ICERTIAS – International Certification Association GmbH, lanțul de retail Kaufland a primit cel mai mare număr de voturi la categoria cel mai înalt nivel de calitate. Kaufland România este de cinci ani consecutiv centrul comercial cu cea mai mare încredere la secțiunea Categoria locală, potrivit studiului Trusted Brands al Reader’s Digest. Strategia noastră are ca scop îndeplinirea dorinţelor clienților prin varietate, un nivel ridicat de calitate şi, bineînţeles, preţuri atractive. În 2017, Kaufland România a primit pentru a doua oară certificarea Best Buy Award, care atestă că este lanțul de magazine cu cel mai bun raport calitate – preț de pe piața locală. Pentru mai multe informaţii vizitaţi www.kaufland.ro.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here