Albalact-Alba-Iulia11Bucuresti, 2 Mai 2011 – Compania Albalact raporteaza o creștere semnificativa a afacerilor și in primul trimestru al acestui an. Cifra de afaceri inregistrata de Albalact pe primele trei luni din 2011 este cu 32,2% mai mare fața de cifra de afaceri raportata in aceeași perioada a anului 2010. Anul acesta, compania a realizat o cifra de afaceri de 85.255.051 lei, in timp ce anul trecut cifra de afaceri a fost de 64.441.706 lei.

Și veniturile totale ale companiei au crescut in primul trimestru 2011 cu 60,5%, ajungand la 109.479.769 lei, fața de 68.180.607 lei cat au fost in trimestrul I al anului 2010. Albalact a realizat un profit net de 2.674.475 lei pe primele trei luni ale acestui an.

“Piața va fi afectata de criza și anul acesta, consumul și puterea de cumparare nu vor cunoaște o imbunatațire importanta, dar Albalact se va concentra in continuare pe creșterea business-ului și pe caștigarea cotei de piața. Acestea sunt obiectivele noastre strategice. Vom continua sa facem investiții, in special in logistica și in liniile de producție, și vom lansa și produse noi”, declara Raul Ciurtin, președintele și directorul general al Albalact.

Saptamana trecuta, acționarii companiei au aprobat in unanimitate și vanzarea fabricii vechi, din Alba Iulia, aflata in proprietatea Albalact (teren si cladiri), la un pret minim de 1.632.000 euro net de orice taxe aplicabile.

Anul 2010 a fost marcat de doua momente importante pentru compania Albalact: lansarea brand-ului Raraul ca brand național și relansarea brand-ului Zuzu, care au necesitat investiții importante. Procesul de rebranding pentru Raraul a inceput in 2009, cand Albalact a modernizat fabrica Raraul Campulung Moldovenesc și a demarat productia de branzeturi sub brand-ul omonim Raraul. in 2010, Albalact a decis intrarea cu brandul Raraul intr-o noua categorie de lactate – laptele UHT și a dezvoltat portofoliul de branzeturi.

in toamna anului 2010, Albalact a relansat brand-ul Zuzu, cu o noua identitate vizuala, care-i aduce mai multa prospețime, culoare și vizibilitate. Locul penelor care defineau ambalajul Zuzu a fost luat de petale și frunze, care subliniaza mai puternic originea naturala și prospețimea produsului. De asemenea, compania a extins și portofoliul brand-ului Zuzu cu produse noi precum smantana dulce pentru frișca și gatit și kefir. Alte produse noi au fost lansate recent in gama Zuzu – iaurturile naturale și cu fructe la pahar.

Cu o traditie de 38 de ani pe piata romaneasca a lactatelor, Albalact a ajuns astazi printre primii 4 producatori de lactate din Romania. Albalact si-a castigat renumele de lider pe piata lactatelor cu brandurile sale Zuzu si Fulga, cu respectarea standardelor europene de calitate, o politica de preturi competitiva, ambalaj modern si inovatie. Zuzu ocupa primul loc pe piata laptelui pasteurizat cu 30% cota de piata in volum (MEMRB retail audit, Dec 2010), iar Fulga este numarul 2 pe piata laptelui UHT cu 17% cota de piata in volum (MEMRB retail audit, Dec 2010). Potrivit acelorasi analize MEMRB, Albalact este lider de piata si pe segmentul untului de masa, cu brandul omonim De Albalact. Cu smantana Albalact, compania ocupa locul doi pe acest segment. Astazi, Albalact produce peste 60 de sortimente de lactate sub marcile Fulga, Zuzu, De Albalact si Raraul.

***

Compania Albalact – Alba Iulia este unul dintre primii cinci producatori de lapte si produse lactate din Romania. infiintata in anul 1971 si transformata in societate comerciala pe actiuni in 1990, Albalact a fost privatizata in 1999. Compania Albalact are peste 500 de angajati si peste 6000 de actionari si este listata la categoria a II-a a Bursei de Valori Bucuresti. Din 2009, Albalact detine 95,67% din pachetul de actiuni al societatii Raraul Campulung Moldovenesc. in prezent, Albalact comercializeaza produse proaspete pasteurizate si UHT sub brand-urile sale Fulga, Zuzu, De Albalact si Raraul.

Pentru informatii suplimentare contactati:
Raluca Balota – Director Comunicare Albalact
[email protected];
0745.050.172

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here