Vivre, cel mai mare retailer online de produse pentru casa si gradina din Romania, a implinit 3 ani. Dupa succesul lansarii din Romania, Vivre s-a extins pe alte patru piete din Europa Centrala si de Est si pe viitor intentioneaza sa adauge in portofoliu noi tari din regiune. Vivre a introdus in Romania modelul de club privat pentru produse home & deco, in care membrii se inregistreaza gratuit pe site, pentru a avea acces la promotii limitate ca timp si branduri in exclusivitate. Vivre a vandut in cei trei ani peste 3 milioane de produse, care au ajuns in casele cumparatorilor din Romania, Bulgaria, Ungaria, Croatia si Polonia.

“Am pornit la drum cu obiectivul de a crea un proiect de anvergura, regional, care sa ofere un produs bun la un pret accesibil si o experienta de cumparare la standarde inalte. Vivre si-a demonstrat in timp viabilitatea, insa avem pentru viitor multe planuri si lucram in fiecare zi la imbunatatirea si diversificarea ofertei si a serviciilor”, a declarat Monica Cadogan, antreprenor si CEO Vivre.

Vivre are in acest moment 1.5 milioane de membri, iar numarul comenzilor plasate pana in acest moment a depasit 800.000. In prezent, Vivre lucreaza cu 3300 de furnizori, oferind cea mai bogata gama de produse pentru casa si gradina. Comenzile primite din cele cinci tari sunt procesate in centrul logistic de 3000 mp din Bucuresti, de unde sunt expediate catre destinatie.

La doar trei ani de la lansare, Vivre are o echipa de 140 de angajati, specialisti in achizitii, tehnologie, marketing, customer service, personal administrativ si logistic. Planurile viitoare ale retailerului online vizeaza dezvoltarea de noi verticale si extinderea in noi piete din regiune, precum si optimizarea experientei de cumparare prin introducerea de noi servicii si functionalitati. Pentru 2015, Vivre estimeaza o crestere semnificativa a afacerii, sustinuta de investitii si consolidarea in pietele existente.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here