CGS Romania a fost desemnata drept cea mai buna companie de Business Process Outsourcing a anului in Romania, in cadrul Galei Premiilor de Excelenta in Outsourcing (Romanian Outsourcing Awards- ROA), editia 2015, care a avut loc, ieri, la Hotel InterContinental din Bucuresti.

Evenimentul, organizat de revista The Diplomat Bucharest, si-a propus sa ofere o reala platforma de recunoastere si celebrare a succesului celor mai performante companii si manageri din domeniul serviciilor profesionale de externalizare: BPO, ITO si SSC din Romania. Au fost premiate companii si manageri in cadrul a 15 categorii distincte.

Capitalizand resursele umane disponibile si livrand, astfel, solutii de business peste nivelul pietei de outsourcing autohnone, CGS Romania a inregistrat o crestere a cifrei de afaceri cu 36,74% in 2014, fata de 2013.

De altfel, aceasta politica a fost reflectata de castigarea unui al doilea premiu la Gala ROA: Cristina Piscoci, Project Manager CGS Romania, a fost desemnata drept “Cel Mai Bun Specialist din Domeniul Outsourcing-ului”.

Cristina a intrat in echipa CGS Romania in anul 2004, ca reprezentant customer care. Și-a inceput cariera fara un minim de experienta in domeniu, insa dorinta si motivatia ei de a invata au propulsat-o, in scurt timp, in topul celor mai performanti manageri.

Avand la baza o cercetare riguroasa a performantelor companiilor ce definesc acest sector si un juriu format din nume grele ale mediului de afaceri, Guvern si institutii specializate, Romanian Outsourcing Awards reprezinta un reper pentru agenda evenimentelor care analizeaza si recunosc in mod real performantele din domeniul externalizarii profesionale de servicii din Romania.

Fondata in New York, SUA, in 1984, CGS Inc furnizeaza solutii tehnologice de afaceri, comert electronic, consultanta, servicii de mesagerie, dezvoltare de aplicatii software si servicii de training, deservind clienti din America de Nord, Europa, Asia, Orientul Mijlociu si Africa.

CGS Romania acopera intreaga gama de servicii asociate activitatii de call center: Help Desk, Externalizarea procesului operational (BPO), Achizitia clientilor noi, Customer Care, Fidelizarea & Retentia clientilor.CGS Romania opereaza 24/7/365, oferind o serie de solutii de front si back-office in 18 de limbi straine, cu aproape 3.000 angajati in locatiile din Bucuresti, Brasov, Sibiu si Targu Jiu.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here