Grupul Telekom Romania a lansat, luni, conceptul comercial pentru serviciile integrate fixe si mobile, MagentaONE, Romania devenind astfel a treia tara cu aceasta facilitate, dupa Germania si Slovacia.

Noul serviciu este adresat atat clientilor persoane fizice, cat si companiilor. Pana la finalul lunii aprilie, peste 100.000 de clienti beneficiau deja de noul serviciu.

„Prin intermediul MagentaONE, clientii pot gasi intr-un singur loc toate serviciile necesare pentru fix si mobil: One Stop Shop, un singur call center, o singura factura, o singura aplicatie MyAccount (inclusiv o aplicatie pe mobil). Ne numaram printre primele tari care pun in practica expertiza si abilitatile grupului, iar acum acest lucru este confirmat prin lansarea conceptului comercial MagentaONE”, a declarat, luni, intr-o conferinta de presa Nikolai Beckers, CEO Telekom Romania.

Odata cu lansarea noului serviciu, Telekom Romania a inaugurat noua varianta a televiziunii interactive, IPTV.

„Noua varianta a serviciului IPTV include o arhiva TV mai mare a emisiunilor din ultimele sapte zile. Daca un abonat nu are timp sa vada o emisiune, el o poate inregistra din noua interfata si sa o vada atunci cand nu gaseste ceva care sa ii placa intr-o anumita zi in transmisiunile live. Utilizatorul poate folosi functiile pauza si derulare pentru emisiunile din arhiva ca in cazul «Video la cerere». Serviciul TV Interactiv (IPTV) include si o varianta imbunatatita a Ghidului Electronic de Programe, care ofera posibilitatea de a seta alerte pentru evenimente viitoare, de a crea liste cu canalele preferate pentru fiecare membru al familiei sau de a urmari doua canale in acelasi timp prin sistemul Picture in Picture”, a precizat Mathias Hanel, director executiv comercial segment rezidential Telekom Romania.

Noile servicii integrate fix mobil sunt disponibile in doua variante: TV L, Internet L, Voce Fixa S si Nelimitat Voce L (cu date mobile incluse), la pretul de 110 lei pe luna (TVA inclus), in primele 6 luni de contract, iar din cea de-a 7-a luna de contract la pretul de 143 de lei pe luna (TVA inclus) pentru contracte de doi ani. Cea de-a doua optiune este pachetul care include TV M, Internet L, Voce Fixa S si Nelimitat Voce L (cu date mobile incluse), la acelasi pret de 110 lei pe luna, in primele 6 luni de contract, respectiv de 138 de lei pe luna (TVA inclus) pentru restul duratei contractului.

Pentru companii, Telekom a lansat primul portofoliu de solutii convergente fix-mobil si cloud din Romania, clientii beneficiind de spatii de stocare de 1 TB.

„impreuna cu parteneriatul strategic cu Microsoft am lansat un pachet de servicii integrate de telecomunicatii, MicrosoftONE Drive. Prin acest serviciu, clientii au acces la un 1 TB de stocare in cloud si acces la varianta online a Microsoft Office. Pentru aceasta facilitate, clientii nostri nu trebuie sa plateasca niciun leu in plus. Telekom are un portofoliu extins de solutii standard de business dedicate, care cuprinde de la aplicatii si servicii de baza cum ar fi stocare, antivirus, gazduire web si design web, pana la cele mai avansate, precum Office 365, CRM (customer relationship management), ERP (enterprise resource planning), toate insotite de optiuni flexibile de finantare a echipamentelor, care vor fi integrate gradual sub umbrela MagentaONE”, a subliniat, la randul sau, Ovidiu Ghiman, director executiv comercial segment business Telekom Romania.

Telekom Romania este un brand care apartine Deutsche Telekom, unul dintre cei mai mari jucatori de profil la nivel mondial, cu peste 151 milioane de clienti pentru servicii mobile, 30 milioane de linii fixe si peste 17 millioane linii broadband (la 31 decembrie 2014). Deutsche Telekom este prezent in peste 50 de tari si are circa 228.000 angajati la nivel mondial. Grupul a generat venituri de 62,7 miliarde euro in anul financiar 2014 – mai mult de 60% din aceasta valoare in afara Germaniei.

Veniturile Telekom in Romania au scazut cu 7,7% in trimestrul unu, de la 261 milioane euro in urma cu un an la 241 milioane euro, declinul fiind provocat in mare parte de reducerea tarifelor de incheiere a apelurilor, in trimestrul doi din 2014, potrivit datelor publicate de Deutsche Telekom.

Profitul EBITDA (inainte de deducerea dobanzilor, taxelor, deprecierilor si amortizarilor) a scazut cu 17,7%, de la 66 de milioane de euro in intervalul similar din 2014 la 55 de milioane de euro, evolutie negativa determinata de declinul veniturilor.

Numarul de abonati ai Telekom in Romania pentru telefonie mobila a scazut usor, de la 6,047 milioane in aceeasi perioada a anului trecut la 6,008 milioane. in cazul telefoniei fixe, numarul abonatilor a coborat mai mult, de la 2,239 milioane la 2,189 milioane.

Pentru serviciile de broadband, numarul abonatilor era la 31 martie de 1,192 milioane, fata de 1,199 milioane in urma cu un an.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here