La cateva zile de la vernisajul celei mai puternice expozitii mondiale de fotojurnalism din lume, WPP vine cu o surpriza speciala pentru romani: proiectii de filme in Piata Universitatii si sesiuni ShortsUp.

Evenimentele din jurul expozitiei incep pe 16 mai prin Noaptea Muzeelor, WPP completand experienta circuitului cultural cu proiectii de scurtmetraje ShortsUp.

„WPP inseamna acum cea mai valoroasa expozitie de fotografie jurnalistica din lume. Impactul cultural si social al WPP a fost recunoscut si anul acesta, prin prezenta Ministrului Culturii la vernisaj. Dar poate insemna si mai mult. Cu editia din acest an, incepem transformarea treptata a WPP intr-o platforma de evenimente culturale. incepem cu proiectii de filme premiate la festivalurile internationale si sesiuni ShortsUp. Cat despre surpriza anului viitor, deja ne-am apucat de lucru”, spune Cristian Movila, Presedintele Fundatiei Eidos.

Programul complet:
16 Mai – Noaptea Muzeelor, proiectii de scurtmetraje in parteneriat cu ShortsUp – program 21:00 – 4:00

DOCU NIGHTS @ World Press Photo
17 Mai – Proiectie War Photographer
18 Mai – Proiectie Call me Kuchu
19 Mai – Proiectie Les Invisibles
20 Mai – Proiectie Toto and His Sisters

21 – 24 Mai – Seri ShortsUP – program 21:00 – 23:00

Costul biletului pentru proiectii este de 10 lei si poate fi cumparat de la intrarea in expozitie, exceptie facand Serile ShortsUP, cand costul biletului este de 20 lei.

Expozitia este deschisa publicului intre 8 si 29 mai 2015, in spatiul special amenajat din Piata Universitatii ( program diponibil ?i pe pagina de Facebook), in intervalele:
Luni pana joi de la 11:00 la 21:00;
Vineri, de la 11:00 la 22:00;
Sambata si duminica de la 10:00 la 22:00.

Peste 2.000 de romani au vizitat expozitia World Press Photo in doar primul weekend de la deschidere.

Parteneri: Fundatia Eidos in parteneriat cu Ministerul Afacerilor Extern, Primaria Municipiului Bucuresti si ThinkDigital.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here