Romanii respecta cu sfintenie traditiile si, de aceea, de Paste peste 70% dintre acestia aleg produsele traditionale atat pentru masa de Sarbatoare, cat si atunci cand vine vorba de cadourile pe care le ofera celor dragi, potrivit Pravalia Mica, un nou concept de magazin online specializat in comercializarea de produse alimentare, terapeutice si cosmetice 100% romanesti.

“in general, de sarbatori, romanii sunt mult mai atenti la alimentele pe care le pun pe masa. Astfel, pe langa cumparaturile obisnuite pe care si le fac din lanturile de retail, acestia acorda un interes mai crescut produselor romanesti din oferta magazinelor specializate, preparatele traditionale din carne de oaie si de miel, babicul, ghiudemul, branzeturile maturate sau proaspete de capra, oaie si bivolita, sosurile pentru fripturi si dulciurile de casa realizate in sistem de manufactura fiind la mare cautare in aceasta perioada ”, a declarat Tudor Barbu, Managing Partner Pravalia Mica.

Catre ce cadouri se pot indrepta de Paste pasionatii de mancare?

De asemenea, potrivit acestuia, odata cu apropierea sarbatorilor, creste foarte mult si interesul acordat cosurilor de cadouri pline cu specialitati gourmet, dulciurile, siropurile, specialitati din miere de albine, branzeturile maturate, zacusca, fursecurile de casa, vinurile si uleiurile presate la rece fiind ideale in acest sens.

“Desi in oferta magazinului nu aveam o varietate foarte mare in ceea ce priveste cadourile, in perioada sarbatorilor incercam sa venim in intampinarea clientilor nostri oferindu-le posibilitatea de a-si alege un cos personalizat pentru Paste, potrivit atat pentru persoanele dragi din familie, cat si pentru partenerii de afaceri ”, a punctat reprezentantul companiei.

in ceea ce priveste vanzarile din aceasta perioada, potrivit lui Tudor Barbu, aceastea inregistreaza o crestere semnificativa, atat in valoare, cat si in volum, cosului mediu de cumparaturi de Paste ridicandu-se la aproximativ 300 de lei, fata de comenzile de aproximativ 100 de lei, inregistrate in lunile precedente.

“Perioada premergatoare sarbatorilor este deosebit de aglomerata pentru magazinele de specialitate. Din experienta anului trecut clientii nostri sunt destul de entuziasti, acest lucru fiind vizibil atat in ceea ce priveste volumul de vanzari, care este de pana la cinci ori mai mare decat in lunile obisnuite, cat si in comportamentul de consum, romaniii fiind mult mai atenti la calitatea produselor si la respectarea traditiilor”, a mai adaugat Tudor Barbu.

Mai mult, potrivit reprezentantului companiei, o alta categorie de produse care sunt la fel de solicitate in aceasta perioada sunt si specialitatile din miere de albine, iaurturile si conservele din fructe si legume, acestea jucand un rol deosebit de important in intarirea si protejarea sistemului imunitar, ce este usor mai slabit primavara.

Cu privire la politica de livrare a produselor, Tudor Barbu a mentionat ca in aceasta perioada incearca sa ofere tuturor clientilor nu doar calitate, ci si prospetime. Astfel, clientii Pravaliei care isi vor umple cosurile de cumparaturi pana joi vor primi comenzile chiar in ajunul Pastelui, putandu-se bucura de produse traditionale autentice la masa de Sarbatoare.

Targurile de profil, una dintre cele mai bune metode de promovare a micilor comercianti online

“Din postura unui comerciant online, participarea la targurile de profil este deosebit de importanta. Acestea sunt un mijloc de promovare foarte eficient, in primul rand datorita faptului ca ofera sansa unei interactiuni directe intre client si magazin si, de asemenea, din perspectiva vanzarilor efectuate prin intermediul lor“, a subliniat reprezentantul Pravalia Mica.

Mai mult, potrivit acestuia, in perioada sarbatorilor, vizitatorii targurilor de profil sunt mult mai interesati de produsele traditionale si de un nivel calitativ superior, acest lucru aducand un plus de imagine foarte mare expozantilor.

Romanii, din ce in ce mai interesati de produsele realizate pe piata locala

Lasand la o parte perioada sarbatorilor, cand romanii pun, cu certitudine, un accent mai mare pe produsele realizate la nivel local, trendurile arata ca interesul acestora vizavi de produsele romanesti este intr-o crestere lenta, dar constanta, de la un an la altul.

Astfel, doar daca analizam valorile Google pe termeni cheie precum “produse traditionale romanesti” se poate observa ca interesul acestora pentru produsele locale este in crestere in ultimii ani. De asemenea, unul dintre cele mai importante subiecte de alimentatie mediatizate la nivel european in ultimii ani a fost cel cu referire la ideea de a manca cat mai sanatos si mai natural, acest tip de educatie rasfrangandu-se si asupra obiceiurilor de consum ale romanilor.

Mai multe detalii privind gama speciala de produse si cadouri pentru Paste puteti gasiti pe site-ul magazinului www.pravaliamica.ro.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here