Inca de la intrarea pe piata din Romania, in octombrie 2013, Vicomte A. a ales GolinHarris ca partener de comunicare. Brandul de origine franceza aduce o alternativa vestimentara efervescenta pe piata din Romania, propunand linii clasice, materiale de calitate si tesaturi fine in combinatie cu o gama de culori puternice.

“Vicomte A. este mai mult decat un brand creativ care se ghideaza dupa eleganta neconventionala in tot ceea ce face, este un simbol al unei familii si al unei pasiuni pentru obiecte vestimentare de calitate. Vicomte A. este, de fapt, o emblema a aristocratiei franceze, care poate fi purtata cu eleganta de oricine apreciaza o tinuta cu o amprenta stilistica speciala. Pentru a comunica povestea Vicomte A. pe piata romaneasca, am ales sa lucram cu GolinHarris, o familie frumoasa de specialisti in PR. Am gasit in aceasta agentie o puternica intelegere a business-ului nostru, combinata cu acea doza de nebunie si creativitate, specifica Vicomte A. Lucrurile au venit apoi de la sine. Exista acea mult ravnita chimie intre client si agentie”, spune AnaMaria Luiza Hudea, General Manager, Vicomte A.

Printr-un mix complex de comunicare, de la social media la evenimente dedicate, GolinHarris va spune povestea brandului Vicomte A., aparut in mijlocul unei familii de francezi aristocrati, ce si-a propus sa aduca o noua perspectiva asupra stilului vestimentar prin piese si tinute clasice intr-o nota originala.

GolinHarris lucreaza dupa un model unic pe piata din Romania. Agentia este impartita pe patru divizii: conectori, creatori, strategi si catalisti, fiecare fiind specializata pe o zona anume. De asemenea, agentia are propriul departament specializat in zona de online: The Bridge. Echipa ce va gestiona contul contine cate un specialist din fiecare divizie si se va ocupa de la media relations, la social media si zona de evenimente.

“Ne bucuram sa facem parte din familia Vicomte A., un client pe cat de sofisticat, pe atat de creativ si indraznet, cu care vom croi campanii de comunicare pe masura. Primul pas a fost sa intelegem personalitatea brandului in toata profunzimea sa, pentru a reusi sa imbracam povestea in aceeasi tinuta Vicomte A.. Credem in unitate si creativitate, transpusa in tactici relevante publicului tinta si adaptate trendurilor. Ne dorim ca, alaturi de Vicomte A., sa setam noile tendinte in moda si comunicare.”, a spus Alina Popa, Senior Manager, Consumer Division, GolinHarris Bucuresti.
Vicomte A. este un brand cu o istorie bogata, in ciuda faptului ca a aparut pe piata abia in anul 2005, la initiativa lui Arthur de Soultrait. Crezul pe baza caruia Arthur a construit brandul Vicomte A. este acela ca le ofera clientilor sai oportunitatea de a fi eleganti intr-un mod creativ. Inspiratia si-a gasit-o in cadrul familiei, care era pasionata de sporturile ecvestre. Vestele jocheilor devin astfel sevaletul tanarului artist antreprenor, care adauga culoare, elemente originale si creeaza stilul Vicomte A. Brandul s-a impus la nivel mondial avand peste 400 de magazine de profil in mai mult de 30 de locatii diferite. in Bucuresti, Vicomte A. se gaseste, pentru moment, in Promenada Mall.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here